• lia76

30+ som fick första barnet 2006 *4*

Piggley Wink skrev 2010-04-06 13:24:16 följande:
    lia: Menar du sparkcykel? De har så små hjul, vi har ju stenlagd gård (=knöligt) och grusväg så det är jättesvårt med för små hjul
    Ja sparkcykel kanske de heter...  Har alla små hjul finns det de som har lite bredare då?
    (=
  • lia76

Jag med ska göra högskoleprovet på lördag. Kommer att gå åt skogen. Gjorde det första gången för x antal år sedan och fick 0.4 lol
    Skulle bli glad om jag får mer än så denna gång.
    Men jag är så "dum i huvet" när det gäller sådant där.
    Texter har jag jätte svårt att fatta vad jag läst och analysera och svara på frågor.
    Mattedelen fattar jag inte heller något av

(=
  • lia76

Tror man ska hitta svar i ett diagram och sen är det här j*a logiska frågorna om man har tillräcklig information att lösa det. Ja i A men inte i B
    Ja i A och B var för sej osv
    Har så svårt för dessa, fattar dem inte lol

(=
  • lia76

Jag är trött efter högskoleprovet. Nu är mitt huvud tomt... Fast det var det väl innan ockcå (mer eller mindre).
    Nu har jag börjat fått ont i huvudet också (hur man nu kan ha ont i något som inte finns)

(=
  • lia76
    Mandra skrev 2010-04-25 21:28:42 följande:
    Jahopp, vi fick inte ha vår egen tråd. Vi fick bassning av en moderator så tråden är visst anmäld eller ja, kan vara jag som vart anmäld. Vet inte riktigt. Hur som hällst Ska vi ha en öppen boktråd här på FL eller ska vi göra en grupp på facebook ?
    Vad var det för tråd då?
    (=
  • lia76

Vi lever (=

Stella fick en framåtvänd bältesstol den 1 mars. Så hon har åkt i den sedan dess. Lillasyster Ida sitter i DuoFlex som Stella hade tidigare.

Har inte så mycket tid för FL... eller rättare sagt... intresset för FL är sjunkit ;) Håller mest till på FB nu och sen barna då

(=
  • lia76

Jag och barna var till Parken Zoo förra måndagen. Stella åkte en barn berg-o-dalbana (Masken) säkert 20-30 gånger.
    Tyckte det var sååå kul!
    Men hon var på gränsen att verkligen få åka den. Hon var 109 och hon skulle vara 110 för att få åka... Men hon fick ändå  

(=
  • lia76

Fy! världens värsta känsla fick jag nyss uppleva! Stella kommer inrusande från balkongen och låter jätte ledsen och säger att Ida har ramlat ner! Trodde hon hade ramlat ut från balkongen (femte våningen). Visade sej att hon "bara" ramlat ner från solstolen. Usch säger jag Så mycket som Ida klättrar så blir det till att ha stängt på balkongen, iallafall inglasningen.

(=
Svar på tråden 30+ som fick första barnet 2006 *4*