30+ som fick första barnet 2006 *4*
Frk kanin: Tack! Önskar jag kunde smitta ner dig ordentligt. Kram!
Frk kanin: Tack! Önskar jag kunde smitta ner dig ordentligt. Kram!
Frk kanin: Lycka till med spolningen idag!!
Mandra: Vad roligt att det blev så lyckat!
Idag har vi varit och tittat på Prinsessan och grodan. Oj vad Stella har tjatat om den där filmen och så visade det sig att det var från 7 år. Men det gick bra att gå ändå i föräldrarnas sällskap och den var inte alltför läskig som tur var. Kanske lite i längsta laget dock, 1 tim 38 min... det kröp lite i de små benen den sista halvtimmen . Men hon var väldigt nöjd efteråt och frågar redan efter vilken nästa film ska bli...
Vi4 & Pyttis: Vi gick på filmen alla tre och mannen tyckte den var helt okej .
Hej gbg! Kul att se dig igen! Det låter som du har det lite kämpigt just nu och en del jobbigheter som väntar. Då får man ju hoppas att förlossningen sätter igång när du känner dig redo att det blir en riktigt enkel match för att kompensera allt du måste göra sen :
Idag har jag en liten släng av panikångest. Har haft svårt att sova inatt och grät i morse innan dagislämningen. Varför? För att min pyttelilla bebis som snart fyller fyra år ska åka tåg och buss till grannstaden och besöka simhallen där. Fattar ni vad mycket som kan gå fel? Hon kan halka och slå sig, drunkna, bli kidnappad, påkörd av buss eller tåg, kvarglömd... och sen lite normal oro på det... kan hon öppna yoghurten själv, tänk om hon tappar äggmackorna och får gå hungrig, hur ska hon kunna tvätta håret själv? Hon måste ju ha i balsam, kamma sig, torka sig, klä på sig etc. Värst av allt är den där känslan att jag kommer få ångra mig resten av livet för att jag lät henne åka, tänk om jag aldrig mer få se henne? Än har de inte ringt i alla fall, det borde väl vara ett gott tecken.
De var åtta barn och fyra personal så det borde ju gå bra. Stella talade om för dem alla att jag var orolig så nu vet de det också .
Tack Mandra, nu sitter jag här och gråter igen men det känns tusen gånger bättre!
Hade tänkt skriva mer men nu kommer Vi4 förbi och fikar lite med lilla E.
Mandra: Men det var glada tårar! Du målade verkligen upp en sån bild som jag önskade och jag tror att det var ungefär så det blev. Och det var en jättemysig fika!
Sirre: Men fyyy vilka hemska fröknar! Vilka förebilder...
Pyttis: Jo, det märks att du träffat Vi4, man blir glad i hjärtat varje gång.
Frk kanin: Så skönt att höra att du hittat en väg in till maken och att han börjar öppna sig. Jädrans vad ni har jobbat på bra den här månaden, hoppas hoppas att det ger resultat.
Åh, de hade haft det jättebra och varit så duktiga! Säkert inte helt olikt den bild som Mandra målade upp för oss. . Barnen hade bara badat på småbarnsavdelningen, det är ju mer som en plaskdamm och personalen hade inte badat alls utan "livvaktat" vid sidan av.
Jag har åkt på nån trist influensa och känner mig som en urvriden disktrasa, det blir inget långt inlägg från mig. Jag nöjer mig med att skriva att här hemma säger vi snippa