Pyttis, lycka till, hur är det alltså har du hunnit få framfall, :-C eller är det i förebyggande syfte (som vi ju diskuterat att de även erbjudit mig).
Aggis, har tänkt på dig, roligt att se dig här igen.
Mandris, mompower är ju toppen tyvärr känner jag just nu inte alls igen mig, är extremt ineffektiv, orkar knappt göra en sak i taget och när E är sjuk som nu drösar jag bara runt och lyckas med nöd och näppe ordna mat till oss. Men det kanske ändrar sig *hoppas* eller så krävs det fler barn
Mini, tack igen för senast -jättemysigt Undrar just om vi har samma flunsa, även jag känner mig rejält risig. Kanske drog jag o E med oss något från vårt sim dagen innan? hoppas inte.
MalinK, min man är inte heller romantisk, och dessutom tycker han det är "löjligt" med kommersiella högtider, blommor osv. Den enda present han är bra på att ge är choklad och då köper han det mest för att kunna köpa till sig själv och det vill jag helst inte ha, men precis som alla andra här kan jag hinta rejält inför födelsedag och jul och då få väldigt exklusiva saker, mycket finare än om jag hade köpt själv.
Ego, kan berätta att Edvin på alla hjärtans dag tog sitt första steg, 14,5 månader gammal Min man såg det, men tyckte inte att det var något att berätta "för han kan ju inte gå än" så jag fick reda på det när jag i går morse såg 3 små steg