30+ som fick första barnet 2006 *4*
juni, är så full i skratt efter din historia om klasskamraten som var en Audi Jag tror att Edvin skulle kunna bli en sådan kille Han härmar väldigt ofta en lastbil som backar och backar runt själv eller med bilar i lägenheten och säger pip -pip- pip sådär som lastbilar låter när de backar (vi haren som brukar komma utanför ovrumsfönstret vid 6-tiden på morgonen). Han började leka med bilar som 6-7 månaders kille och låg då på sidan och körde dem med riktigt billjud Han lekte liksom så raffinerat redan då med dem. Sedan har det bara fortsatt, nu är han 19 månader, det första och sista han gör är att pussa på sina bilar och köra dem med olika läten. Alldeles nyss vaknade han också och ropade -mamma, när jag kom in pekade han på fönstret och sa "brum, brum, pip -pip- pip, botta"
Assar, först läste jag " dryg" vecka som att ni hade haft en jättejobbig vecka Skönt att den varit härlig.
MalinKat, svårt med priserna, du kan nog inte göra annat än du gör, leta runt och leta mittemellanpriser. Hoppas hemsidan snart kommer igång.
Mandra, härligt med plugginspiration. Smitta gärna av dig på mig för jag tänkte försöka disputera i maj och behöver i så fall jobba som en galning from om två veckor och fram till april. Hjälp :-O Jag vet inte om det går, för jag vill inte kompromissa med min Edvin-tid, min tanke är att jag ska hämta honom på dagis kl 14.15 varje dag (utom en då maken hämtar) och åka tillbaka till jobbet senare på kvällen. Allt annat tror jag att jag kan välja bort om jag vet att jag blir klar i maj och av med eländet. Är så trött på att doktorera och vill verkligen bli klar. Fast jag vill ju fixa med trädgården också, och göra fint i huset, och och...
Kul att höra om alla semestrar med Kolmårdenbesök mm. Vi har mest planerat inför renoveringen av huset som börjar i dag!!! Tjoho, nu är det igång.