Inlägg från: Piggley Wink |Visa alla inlägg
  • Piggley Wink

Pyttis: Heja, 16 kilo är ju helt OTROLIGT! Jag är grymt imponerad! Skönt att ni har en plan tillsammans med förskolan, det är ju inte helt lätt känslomässigt varken för er eller för Agnes. Grattis till huvudfoting!

• Piggley Wink

Pyttis. Men det är ju bara för att jag är så himla imponerad! Jag är alldeles för lat för att ta tag i mina trivselkilon Nu har jag iofs en anledning att inte göra det förrän i november

• Piggley Wink

Vi 4: jobbigt när vardagskarusellen ihop med renovering och flytt snurrar för snabbt Kram! Såklart Albin alltid kommer finnas hos er och Edvin!

Malin: Stackars ponny1 Det värsta är ju när de har ont och man inte kan  göra något... Hur tog systerdottern det?

• Piggley Wink

Visst är det hemskt att bli av med en ponny, men en häst som har panik blir så stort. Lätt att det skrämmer mer än det behöver...

• Piggley Wink

Härligt med andraintervju Assar! Hoppas det inte är magsjuka...

Vi 4: Mysigt med mammor och barn i samma ålderochsituation-mys! Och bud på lägenheten dessutom! Oj nu läste jag om den riktiga budkarusellen, härligt!

Blää Milla, kram!

Mandra, bra jobbat!

Bra jobbat med vällingen kaz! Sömn är livsavgörande!

Pyttis vad läskigt! En bekant ramlade i vintras och skadade knäet, efteråt visade det sig att hon ramlat för att hon fått fyra proppar i hjärnan Hon ramlade dessutom när 8-åriga dotter just lastats i ambulansen efter att ha blivit påkörd i skidbacken så hon bröt benet . Mamman skulle plocka ihop utrustningen så bara föll hon ihop och skadade knäet...

• Piggley Wink

Milla: Visst är det sunkigt med max överhoppningsbar tid , jag läser i fem år, hade precis hunnit bli klar så man kan få a-kassa om jag inte får jobb direkt. Men eftersom jag varit föräldraledig mitt i också, så kan jag inte få a-kassa när jag är klar. Jag skrev tom till do, men eftersom a-kassereglerna är någon slags lag så kan de inte göra något

• Piggley Wink

Heja Milla förresten, underbart att höra om dina nya friska tag idag!

Kramar till alla som har sjuklingar omkring sig. Här är jag helt fascinerad att jag är dunderförkyld, snuvig, ont i halsen, hosta och feber. Medan H bara röjer runt som vanligt??? peppar peppar, hur gick det till? Om hon bara håller sig imorgon så kan maken VABba om det behövs på fre och nästa vecka. Jag skriver som en galning för vi ska lämna in kandidatprojektet (C-uppsatsen) på tisdag. På tisdag kväll bjuder skolan in till kandidatfest. Skolan bjuder på middag . Ska bli riktigt trevligt även om jag får hålla mig nykter. Det brukar ju bli en del bubbel på sådana tillställningar eftersom kårsektionens "helgon" är James Bond

Jaja, nu är det sovdags, imorgon ska mormor och morfar hämta på förskolan så jag kan stanna i skolan och skriva. Mina gruppvänner ska sitta hela kvällen, men jag måste hem och lägga H. Rätt stressande .

Vi 4: Hur går det med budandet?

• Piggley Wink

Milla: Härligt med många järn i elden! Även om inte instruktörsjobbet är långsiktigt så kan det ju skapa kontakter för ett framtidsjobb! Iaf är föräldrarna till "mina" ridskolebarn guld värda när man behöver kontakter i alla möjliga sammanhang

oyra: Imponerande hur du tagit tag i saken, och jag säger som Mandra - tack för att du delar med dig! Skönt att ni får täta kontakter med psykologen, det är ju extra viktigt med barn att saker inte tar för lång tid. Ska ni gå alla gånger tillsammans, eller går ni var för sig också (tänkte mest på om psykologen ville prata med dig utan att prata över huvudet på sonen)?

Malin: Hoppas det blir bättre fort, man blir ju tokig i längden om man inte får sova

Tack för pepping, jag mår absolut bättre idag, hjärnan är lite snabbare och jag kan emellanåt andas genom näsan

Assar: Vad gör en teknikinformatör?

Mandra: Grattis, 1.3 är ju absolut inget att skämmas för! Du är jätteduktig! Om maken skrivit efter att ha varit uppe med sjuka barn en vecka hade han förmodligen inte prickat in 2.0 heller

• Piggley Wink

Milla: I ditt fall var det faktiskt eleverna jag menade . Det är ju super att träffa en massa folk och skapa kontakter!

malin. Inte där . Inte så värst proffsigt! Bikini finns där du köpte trosorna

Assar: Det låter ju jätteintressant!

Svar på tråden 30+ som fick första barnet 2006 *4*