• M73

30+ som fick första barnet 2006 *4*

jag vill också till kolmården! När vi var där för två år sedan var H livrädd för delfinerna... OM vi kommer iväg till Stockholm kommer jag att lobba för en sväng dit eller till Eskilstuna zoo. (ja, jag är djurgalen *s*)
    Sambon sa till mig "du vet att det här inte är nån katalog för att beställa hem djur va?" När jag fallit i exstas över dvärggetter, minigrisar och kossor *s*

Pyttis; deras nya björnanläggning var riktigt härlig, kul att se hur nöjda björnarna verkade vara med. 

• M73

Assar P; jag har sett bild på miniflodhästen o de verkar finnas en hel del andra kul djur att kika på i Eskilstuna.

Mandra; stackars liten då! 

• M73

jag kanske kan ha flodhästen i ankdammen? *s*  Eller så får det räcka med att jag o sambon är misstänkt lika späckhuggare när vi plaskar i poolen?

• M73

Sara; vilken pärs! Skönt att ni hade nära till sjukhuset och att han repade sig så fort.

Fröken Kanin; vilken jobbig vår ni haft!  Kul att du orkar kika förbi här i tråden Kram!

Vi4; lycka till med skrivandet och tack för informationen. 

• M73

Lia; fy, jag förstår att du fick hjärtat i haldgropen! 

Pyttis; härligt med semester!

H har talat om vad hon vill göra på semestern; åka till Djurparken varje dag, Liseberg varje dag och till IKEA...

Behöver lite tips om bra turistmål i Stockholm som passar en fyraåring. Skansen och junibacken har jag redan kommit på... Vi viet inte om vi kommer iväg men det kan ju vara bra att ha lite ideer

• M73
    Serendipity skrev 2010-07-08 22:38:58 följande:
    Speciellt IKEA *garv*
    jo, vi har skapat ett monster... förra året var hennes förslag på helgnöje att "åka kea, äta mat o titta kök" Det är köttbullarna som drar nu med tror jag...

Frk kanin; tack för tips!  
  • M73

Grattis Mandra!

Här har vi haft min "lillkusin" på besök och hon och H har nästan bott i poolen. 

• M73

Stockholmare; är junibacken kul? värt ett besök? o hur lång tid skall man i så fall lägga där? 

Vi planerar för Stockholmstripp men det där med semesterplanering är ett mindre fältslag nu. Mängder av packning för barnen o så djurvakter som kan tänka sig att se efter en halv djurpark... plus att djurvakterna skal ha instruktioner inför uppdraget....  och sedan skall man ha en aning om vad man tänker hinna med när man intensivturistar allt vad det går så länge djurvakterna står ut *s* 

• M73

Det verkar som om junibacken skall stå kvar på förslagslistan då... vi får väl se vad vi hinner med. Tack för input!

• M73

vi har iaf fått valuta för Stockholmskorten.. vi har varit på både junibacken, aquaria, gröna lund, slottet, skansen o wasamuseet. Puh! H säger att det var roligast att åka tunnelbana... *s* idag umgås vi med sambons far o sen skall vi åka hem. Hoppas att Ts bökiga nätter beror på resandet o alla intryck för skall hon propellra runt så här hemma med blir jag vansinnig..

Mandra; härligt att känna så inför pluggandet! 

Svar på tråden 30+ som fick första barnet 2006 *4*