30+ som fick första barnet 2006 *4*
Men hu så besvärligt Mandra . Hoppas det lättar genast!
Men hu så besvärligt Mandra . Hoppas det lättar genast!
Jag är inte säker på om jag känner igen dig Nisselina men välkommen tillbaka!
H ska förresten börja sjunga i kör imorgon. De har minikör i församlingsgården. Ledaren går till skolan och hämtar upp barnen där kl 13, då går de tillsammans till församlingsgården och äter mellanmål. Sen sjunger de mellan 14 och 15 och får stanna kvar och leka tills 17. Helt perfekt för oss! Hoppas hon tycker det är kul, men hon sa redan i vintras när vi var på familjegudstjänst och hon fick sin barnens bibel att hon ville sjunga i kören när hon blev större så jag hoppas det funkar. Hon gillar att sjunga och är extremt tonsäker. Bara hon klarar att sitta/stå stilla och sjunga...
Billa: H går 8.25-12.35 månd.-torsd. Det känns rätt lagom faktiskt...
Billa: H går inte alls på fredagar. Jag förstod det som att det finns en timplan men jag är inte säker på något vis
Nisselina: Instämmer med Billa. Tråkigt med separation men skönt att det funkar.
Oj, hoppas handen är hel!
Stackarn att ha gips, men bra planerat att det mesta av badsäsongen är över iaf! H har lyckats ha gips till veckan efter midsommar båda gångerna, så när vattnet blivit varmt har det varit lagom att ta bort det.
Hoppas det inte är allvarligt!
kaz: Vi hade sommarlov men hon skulle absolut kunnat gå på förskolan efter bara någon dag båda gångerna. iofs så är H rätt smärttålig och okänslig för sånt, men det störde henne inte alls. Det funkade itne att cykla med gips bara... Pedagogerna får ju hjälpa henne att skära maten etc...
Hej Mandra! Se till att vila ryggen lite emellanåt också! Skönt att det är bättre.
H var jättenöjd igår, hon var enda barnet från förskoleklass men det var två av de andra hon gått på samma avdelning som när det var mindre så det var superspännande! Tänk att få gå på en aktivitet helt utan föräldrar Kan livet bli bättre?
Idag tog hon bussen till skolan igen, såååå nöjd
H vill gärna prova att åka buss hem också, men jag tror hon skulle glömma att plinga så jag får nog stå där på hållplatsen och ta emot
Hon kan nog cykla nästa år när hon får större cykel, vi kanske måste öva lite på den vägen.
Nämen stackars liten A, och de som lovat att ha koll