Inlägg från: Piggley Wink |Visa alla inlägg
  • Piggley Wink

30+ som fick första barnet 2006 *4*

Billa: Det finns vallningsfria skidor Jag fick ärva ett par såna man måste valla förra året av min syster (hon skulle åka tjejvasan och behövde bättre skidor, de var nog bra för i år åkte hon vanliga vasan ), jag har inte provat dem än för det där med vallning verkar ju jättetråkigt. Det  har ju pappa alltid gjort Slalomskidorna vallar maken, kasnke jag kan få honom att fixa längdskidorna också? Nästa år kan nog H åka en bit på sina också

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

H har såna med en bygel fram på pjäxan, de sitter jättebra och hon kan sätta på dem själv. Heter de SCS eller nåt liknande? Några versaler med S inblandade är det iaf. I vinter behövs det nog nya skidor åt henne för de är alldeles för korta. Då får väl N ta hennes för då är han ju tre och ska åka slalom så då måste han ju träna lite innan

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Puh asap! Skönt att vara hemma igen iaf. Imponerande att du ger dig iväg på båtresa mm själv, iofs kanske ni är mer tränade än vi... H är också på väg in i den fasen, svårhanterat tycker jag

• Piggley Wink

Skönt att ni hittat en strategi kaz. Klart du ska söka jobbet om du är sugen!

Jag försöker komma ihåg att välja kläder på kvällen, H är inte så knusslig med vilken klänning - bara det är klänning och tights så man får vara med och leka på förskolan...    

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

kaz: Japp, så säger iaf H att några flickor säger Bra plan att kolla med chefens chef!

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

kaz: De ska mixa om barnen både tll hösten och sedan när de börjar ettan. nu är det två grupper (41 barn), i höst blir det tre grupper och nästa höst två grupper igen

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Å Drutten, jag kommer ihåg när jag själv var i sten och snäckåldern

Vi har bjudit in 23 barn utöver H till hennes sexårskalas på torsdag. Det är lite skönt faktiskt att det hittills är två som inte kan komma...    Jag tänker att det vore rätt skönt att hamna under 20-strecket iaf Visserligen blir det utekalas men det är ändå ett rätt stort gäng som ska servas!

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Duktiga Simon!!!!

Hs kalas var jättelyckat. Hinderbana, åkning på traktorkärra och skattjakt i trollskogen där Bergatrollet gömt en skatt i grottan

Svar på tråden 30+ som fick första barnet 2006 *4*