Campingtråden längtar efter våren !
Mrs girl skrev 2013-05-12 18:51:26 följande:
Så kan det säkert vara. Är bara van från Borås djurpark där det finns jättefina grillplatser på flera ställen. Men det är inga kolgrillar där. Nej några tomma häng va det inte förutom på några ställen där djuren inte kommit ut för säsongen ännu.
Just ja det har de jag...grillar i Borås alltså. Där var jag mycket som barn och den djurparken tycker jag är mycket bättre än Parken zoo var senast vi var där.
Majken skrev 2013-05-13 09:32:37 följande:
Har haft en härlig minisemester med vagnen i Västervik! Underbara platser vid ett skogsbryn mittemot oss och havsutsikt i horisonten, lugnt och tyst omkring oss. Servicehus i toppklass, rent och snyggt!
Det enda minuset är väl att de är ganska dyra trots lågsäsong och att de inte informerar på hemsidan att INGA aktiviteter är igång? Två stora lekland var stängda pga ombygge och bastun fick man inte hyra nu? Så barnen kunde nog ha haft lite mer att göra, men vi fick underhålla dem på andra sätt!
Vad härligt det låter! Jag vill med!
Vi hade tänkt åka helgen efter vi får nya vagnen, men kalas och tävlingar kom i vägen så det får vänta lite...undrar om jag ska bädda vagnen och sova ute på gården.
Vi bor i ett villaområde och vagnen står med draget mer eller mindre ute i gatan och precis intill grannens häck.det blir fint det!
Fast jag håller med om att de borde ha gett mer information om vad som var öppet och vad som var stängt.