Campingtråden längtar efter våren !
Ajdå, ja då är det lite tight ja. Hoppas det går bra för er.
Jag håller på och vårstädar husvagnen och fy katten vad skrymsen och vrår det är...och trångt som saligheten.
Jag har även isett att man inte ska åka utan att ta bort en "torrboll" med vätska i. Det var sånt överallt och på två veckor hade det inte torkat. Jag har fått bort det mesta nu som tur är. Jag har slitit med den i nån timme men ändå är det mycket kvar. Det är nästan så vi måste ta en "premiär"-tur nu när den blir så ren och fin.
Åh vad jag önskar att jag kunde koppla på vagnen och bara dra från all jävla skit! För att göra en lång historia kort så ringde en person i min närhet till mig i berusat tillstånd och sa att denne ville ta livet av sig. Det blev till att ringa sos och personen i fråga blev intagen för tvångsvård i ett dygn men är nu åter ensam hemma. Idag har jag i alla fall jobbat efter att ha varit hemma några dagar.
Fast det var ändå tur att vi tog hem vagnen för några helger sedan, annars hade jag fått detta samtal på väg hem från campingen...eller det hade inte spelat så stor roll för jag satt i bilen nu med, så barnen tvingades höra allt med.
Åh vad jag saknar campinglivet, men just nu hinns det inte med. Det är över en månad sedan vi tog hem vagnen från Sälen nu och sedan dess har den stått. Tyvärr vet vi inte om vi kan åka iväg värst mycket i sommar heller för vi har ganska mycket att göra här hemma med. Fast nåt ska vi väl komma iväg på hoppas jag, om inte annat så får vi besked om nästa vinter om några veckor. Längtar!
Mrs girl: Jag kommer inte ihåg, men har ni bara ett barn? Vi har två med 2½ år mellan och när de var mindre så hade de ett barnbord som de satt vid. Det bordet ställde vi så att de ändå satt med. Fast har ni bara ett mindre barn så får hon ju inte samma sällskap som våra fick av varandra.