jmmm skrev 2011-11-10 13:25:01 följande:
Föresten vi har några vänner som e sugna på o starta upp någon form av quickstopp/ ställplats o ev i kombination med några säsongsplatser. Nu undrar de lite om vad folk vill ha för standard osv. frågan finns på annat forum redan, men som vanligt tenderar ju trådarna på vissa forum till att spåra ut, skulle ni här inne kunna tänka er att hjälpa dem om jag kopierar in deras brev? de är inte själva medlemmar på fb nämligen o givetvis har ju vi redan hjälpt dem en bit på vägen med våra åsikter
För mig är det viktigaste säkerhet och hygien, sedan struntar jag egentligen ihur det ser ut och om det är en bit att gå till sevicehus och sånt. Även om det bara är för natten så gillar jag om det är lite avskilt, för jag ogillar verkligen campingar där man står på varandra i raka rader på en plan...lite mys med buskar, häckar och träd är aldrig fel.
Fast å andra sidan så får det inte bli för avskilt heller så det är fritt fram för bus...svårt detta.
Marken är viktig också så det inte blir ett stort lerbad av det hela. Fast vilken kul idé att starta nåt sånt.
Hoppas att planerna blir verklighet!