jmmm skrev 2011-02-28 10:48:30 följande:
Tack snälla för om tanken av sonen
idag blir det apoteket för o köpa poxclin ett nytt medel som e receptfritt o så doktorn för tavegyl utskrift. Clarityn hjälper inte längre
Fy sjutton vilken natt vi har haft...... inte många timmars sömn men destomer potatismjöl i sängen
men va gör man inte för de "små". o snart e de väl lillasysters tur
hahaha träffade barn m vattkoppor för att 4½åringen skulle få men hon har inte ännu fått men 8 åringen som vi trodde haft en lindrig släng för flera rå sen blev smittad i klassen(troligtvis) istället,-) men visst de e ju nåt de ska ha...... Så ingen carport planering igår
däremot skissade jag lite på hurdana krukor jag vill gjuta för o ha som "vägg mellan gången o husvagnen
som d e e n
u har vi en häck där, MEN tänk om man byter till större vagn.... gäller ju o planera framåt
FAST det är INTE aktuellt på ett bra tag
Ni som inte använder vagnen på vintern, när ska ni plocka fram dem o när blir premiärturerna?
Vi plockar fram vår näst nästa helg
SEn får vi se när den e klar på verkstan o hur fort vi hinner packa ut i den
premiärturen som tidigast 24 mars då sonen har lov.
Hoppas att sonen mår bättre. Här har familjen legat däckade i över en vecka med. Men en fruktansvärd VKS har vi haft och vår 12-åring har vanlig influensa usch och fy.
Vad mysigt att ta fram vagnen redan. Här har vi en massa snö fortfarande så det är inte aktuellt. Men om någon månad måste den nog ut om jag får bestämma
Jag har köpt på mig lite saker nu i vinter som jag måste pyssla till den med lite.