BF Januari 2010, GBG, fortsättningstråden
Cupcaken skrev 2010-03-30 16:07:01 följande:
Vilken kyrka ska ni ha dopet i? Vi har bokat 22e maj i Örgrytes gamla kyrka, men vi har dock ingen lokalen ännu, ska ni hyra lokal eller ska ni ha det hemma? Vi kommer vara runt 40 personer.Ang önskemål så har jag iiingen aaaning. Har inte kommit så långt.Idag har vi varit på 2 mån kollen hos BVC, 60.5cm (49cm) lång och väger 5608g (2930g) Så lillskrutten växer på i snabbt tempo.Blää vad Eklandagatan e seeeg att gå uppför
Hehe ja tack o lov behöver man inte gå heeela backen upp, Carlanderska ligger bra till i mitten
! Stora tjejen, hon växer oxå på snabbt! Hur går det med amningen, räcker mjölken för dig nu / hjälpte det att dricka mer ?
Vi ska ha dopet i den som är närmast oss: Vasakyrkan - hade där sist oxå. Nu var det dock supersvårt att få tid, därför blir det först i maj, och deras lokal var bokad varje datum
vi kunde så jag fick boka en annan lokal som ska ligga alldeles nära kyrkan. Sist var vi ca 40, blir nog samma nu oxå, lokalen jag bokade rymmer 40-45 ej mer sa de, kostar 1500 kr att hyra - vet inte om man får hyra den även vid dop o annan kyrka, maila mig om du vill ha tfn-numret för att fråga.