am76 skrev 2010-01-17 16:53:22 följande:
Det bidde pizza här oxå idag ! Ang
bf-listan så står jag som "76gbg" istället för det korrekta "am76", bytte tillbaks till mitt gamla logg in när jag kom på lösenordet. Tycker inte om statistik - enl den ska andragångsmammor föda 2-3 dgr före
BF. Ser mig själv gå över ända till februari. Puuh! Har slutat med hallonbladstét nu, tror det lurat mig mest av allt, sammandragningar till ingen nytta, bara förstörd nattsömn. Nu har jag inga jag känner av o lika bra det. Måste förresten va lite ovanlig tråd detta att så få gått över tiden hittils, det är ju ändå det vanligaste hur trist det än är.
BM var noga med att påpeka sist att det kan skifta 14 dgr åt bägge hållen från
BF och visst är det så men det tröstar då inte mig. Är helt lack på detta nu, ut unge ut, nuuu !
Hahaha... kittla den under fötterna!!! Hota den med Ricinolja vettja. Bäbis måste ju titta ut om 2 dagar så är det bara
Det är väldigt konstigt det där med att förstföderskor ska gå över tiden, min BM sa att det inte är så längre utan det kommer lika många bebisar innan BF... men jag håller med, tycker det är många här som fått deras bebisar tidigt...