Cupcaken skrev 2010-01-14 12:56:29 följande:
Bra tjej där, idag är det torsdag...jag ska också göra ett litet ryck här, torsdagar har alltid varit min städdag förr då jag inte var hemma hela dagarna, perfekt dag att städa på så man kunde slappna av hela fre-lör-sön Ska passa på att byta sängkläder och så med... har en katt här som hårar som aldrig förr...hmm får se hur det blir med han sen, jag tror inte jag kommer låta han sova i vårat sovrum mer sen när vi hämtat hem bebis, misstänker att han kommer håra ner hela hennes spjälis...
Ja torsdag är en toppendag att städa på.....fredagar brukar jag handla nu när jag är hemma....annars gjorde jag det sent torsdagkväll när Peo somnat......skönt att bara gå coh strosa och handla för sig själv.....Har nu fått städat nästan hela huset....skall moppa golven i kök/hal/bad oxå...och dammtorka i v-rum!
I morron skall jag iväg till BM på morronen och sedan tänkte jag ta en sväng förbi Mediamarkt och kolla en torktummlare.....våra är gammal och inte sååå jätte bra...tror den drar rätt mycket ström och så fuktar den ner väldigt mycket i tvättstugan......den stod här i huset när vi flyttade in men skulle gissa att den är ca 15 år.....så det är nog dags att byta...