060810 skrev 2010-06-14 22:09:01 följande:
Vet ni vad man INTE ska göra när man har sd?
Först gå runt på stan (sakta och vaggnade som en anka/pingvin) i 2 timmar och sen bege sig till lokala mataffären som har 50% på hela sortimentet och hela jävla byn är där samtidigt!!
2 timmar spenderade jag i butiken (1½ timme i kö + kassa) men fyllde en kundvagn och betalade ynka 1435 kr för det!
Men fy fan vad jag mådde dåligt av att va där.. Så ONT och mådde skit... Trodde verkligen det skulle bli förlossningen för mig idag, men det verkar klara sig.. Mår bättre nu, men inte fullt bra.. Får se hur det blir inatt...
PennyJenny:
Fy fan vad jag lider med dig!!! Hatar med csk som du vet! Av mååååånga anledningar!
Usch och fy för hur fan de behandlar dig!!
Fast mig är de inte snälla mot heller, så imorn ska jag ringa och klaga lite!! Det enda jag ber om är ett extra ultraljud och en kontroll, men nej om 1½ månad har de tid för mig, det håller fan INTE!!
Åh, gud jag blir matt bara av att läsa :) Gjorde ju samma tabbe förra veckan, precis innan jag visste hur illa det var. Sprang på stan (eller... vaggade!) och sen handlade jag en massa på maxi och kånkade på så jag hade massor av sd. Nu med facit i hand blir jag arg på mig själv att jag höll på så mkt fast det inte kändes bra...
Tistel ringde mig igår efter att sambon ringt henne. Oh guuud så mild man kan vara på rösten. Vi pratade nog i 40 minuter och allt var sååå bra så bra och ditten och datten... Jaja... Jag får iaf söka akut i Lund sa hon, de får inte neka mig. Och det är väl egentligen det som är huvudsaken - att jag vet att jag får komma till Lund om jag är orolig och sådär. Stå på dig du också, dom är kanske möra efter vårt utbrott igår, så passa på ;)
..............
Idag har jag rätt mkt sd och det oroar mig mycket. Kan det bero på (ursäkta mig men nu har det ju ändå varit så mkt "skitprat
) att man inte skött magen? Tycker mig kunna märka en tendens till mer sd vid trög mage?