Demyra skrev 2010-06-09 09:00:34 följande:
Var till läkaren igår och allt såg bra ut, tappen var över 4 cm så inget att oroa sig över.
Känns bara så hemskt när dom inte gör nåt, dom säger att jag gå små promenader men jag kan ju inte för får så ont och sd hela tiden...Å ingen medicin får man här om man inte öppnat sig, nåå huvudsaken är ju att lillen hålls kvar och att den mår bra, bara 9 veckor kvar att lida.
Som tur är så här jag en härlig 2 åring som har fått fnatt på att städa så han för kläderna i tvättkorgen och skräp i papperskorgen.
Och man kan inte ens nämna dammsugaren här hemma får då ska han dammsuga direkt.
PennyJenny håller tummarna att allt ser bra ut idag.
Busfrö Förstår precis hur det känns det där med att stiga upp tusen gånger en natt och hur jobbigt det kan va. Jag kom överens med sambon igår om att han sover på soffan nu några dagar för jag sover så mycket bättre själv då, och jag har bara varit TVÅ gånger på toa inatt
Mari80 Vad härligt att läsa att det kan gå så där bra fast man får tidig vattenavgång.
Happyme Har du provat stödbälte ifall det skulle hjälpa med ryggen?
Kavi81 Tror nog dom har testat mig för GBS, iallafall har dom tagit många tester, igår tog dom 2 från livmodertappen eller nåt (bomullspinne iallafall) och ska lämna urinprov imorgon.
Bohman Hoppas du har en bättre dag idag med mindre sammandragningar
Om det ändå bara var för att kissa som jag fick kliva upp.
Kl 02 var jag upp och hämtade J.
kl 0230 var jag upp och blandad astmamediciner och hämtade den 2.3kg tunga inhalatorn.
kl 04 vaknade jag av en massa fötter i bröstet då 3 åringen låg på tvären. då var jag tvungen att kissa.
kl 0630 ringde väckarklockan
hade ingen lust att gå upp då, men pojkarna skulle till skolan och J lämnas på dagis.