Vi som har prematura sammandragningar
min får gärna stanna tills måndag då det är dags, ska snart in till Sös på förbesök - det börjar verkligen närma sig. Lite obegripligt är det...
min får gärna stanna tills måndag då det är dags, ska snart in till Sös på förbesök - det börjar verkligen närma sig. Lite obegripligt är det...
Kan ju vara slemproppen men tyvärr verkar den kunna lossna och återbildas fast nu är du ju så sent i graviditeten så vem vet..
Dags att åka.
Hej
Hallå!
Tillbaka från Sös o förbesöket. Fick se en film om ett par som förlöses m planerat ks och hela proceduren från att de skrivs in på morgonen tills de kommer till BB- avdelningen med klassiska brickan. Sen fick vi träffa narkosläkaren, kirurgen och en barnmorska och ställa alla frågor vi kunde tänkas ha. Blev lite lugnare och om det nu inte sätter igång tidigare utan sker planerat så ska nog allt gå bra. Fick också exakt tid 7.10 måndag morgon ska vi vara där sen sker snittet ca kl9. Skumt att veta så här precist när vi kommer ha henne...
Men hörrni borde inte Anna1975 o Gersemi varit inne på sajten nu om inget hänt, ojoj spännande...
Hej!
Nu är vi hemma, kom hem igår eftermiddag. Allt gick jättebra och hon föddes kl 8.37 i måndags 3210g och 50 cm. Vi kom dit fick byta om i o vänta 30 min sen gick vi till operation tillsammans m vår barnmorska, spinalbedövning las och katet sattes, efter 5min var hon ute sen tog det kanske 30 min till att sy ihop allt och plocka bort cerklaget. På uppvaket var vi i två timmar o sen till bbavdelnningen.
Hon är världens snällaste och bara äter o sover men shit va ont det gör att amma....hade liksom förträngt det. Nu börjar det dock kännas bättre och mjölken har runnit till.
Jag ska försöka lägga ut en bild, nån som vet hur man gör?
Hej alla!
har fullt upp här med amning och mjölkstockning så jag lämnar tråden ett tag men önskar alla er som är kvar lycka till och märker att tråden fylls på med nya behövande
Kämpa på och jättekramar till er alla
Ps återkommer med foto snart.....