Vi som har prematura sammandragningar
Åh va skönt! Hälsa henne så jätte mycket o gratulera.Vilka superkvinnor alla mammor är.
Elaisa
Åh va skönt! Hälsa henne så jätte mycket o gratulera.Vilka superkvinnor alla mammor är.
Elaisa
Vilken dag! Har legat på en solbädd i trädgården i flera timmar o min mamma är här och krattar åt mig, fast jag har bra lust att själv börja vårrusta.... men tänkte ta det hyfsat lugnt fram till 37+0 men sen så
Grattis petronellan! måste känns fantastiskt.
Elis tycker jag är fint o passar ju bra ihop m Alve o Tyra
God morgon!
Vilket fantastiskt väder, får nog bli en dag i solstolen. Börjar känna mig lite nervös inför förlossningen/kejsarsnittet. Först trodde jag knappt det skulle bli något barn sen har siktet varit så totalt inställt på att hon ska stanna i magen så först nu har jag börjat tänka på fl och tiden efter - att vi faktiskt ska få ett till barn och ganska snart också
Det känns ju så klart otroligt fantastiskt men också lite konstigt, har ju bara varit vi tre i snart fem år och nu får vi en bebis...kommer knappt ihåg bebistiden m Nils.
Aprilfamilj, skönt att vara hemma förstår jag o ser fram emot en bild av underverket!
Halloj tjejer!
Vilket trist väder, har blivit van vid att ligga ute i solen o njuta av sista tiden m vila och det behövs verkligen för jag sover så himla dåligt, ingen ställning är längre bekväm och så vaknar jag o måste kissa varannan timme Och efter det snurrar massa tankar om allt "viktigt" som måste lösas just där då....va trött jag blir på mig själv.
Arkelogitjejen, tror att fler här i tråden är sjukskrivna utan påverkan på tapp men har då kanske en prematur födsel bakom sig. Föddes ditt första barn för tidigt?
Anna1975, hoppas du får vila o ta igen dig idag, känns det som fl är nära?