Vi som har prematura sammandragningar
Ja, håller med svårt att veta, jag kommer dock känna eftersom cerklaget sitter i vägen men vill ju helst hinna in innan dess.
Har dina tidigare förlossningar varit snabba?
Ja, håller med svårt att veta, jag kommer dock känna eftersom cerklaget sitter i vägen men vill ju helst hinna in innan dess.
Har dina tidigare förlossningar varit snabba?
Halloj!
Har varit utan dator sen igår eftermiddag inte roligt...min son tryckte in två filmskivor efter varann i min nya fina Macbook så nu är den på verkstan, men nu kunde jag låna sambons jobbdator.
jmynt, va skönt att du slapp cerklage!
Anna1975, hon hade en helt normal graviditet o födde inte tidigare än beräknat men snabbt när det satte i gång. Är också så sugen på att börja så frön och förodla, men sånt får nog vänta...
Grattis sofiaochjonas! Vilken Lycka o hoppas allt är bra med er. Kramar
Idag är går min son på dagis för första gången på ca två månader, kräksjukan har äntligen upphört på förskolan - kanske ett vårtecken? Han var så glad i morse, satt påklädd och väntade på att pappa skulle bli klar. Sen är min mamma här och putsar fönster o lagar god mat + att idag går jag in i vecka 34!
Nu blir allt lättare o lättare
skulle gärna vilja men nu står hon precis o gör chokladmousse(stavas nog inte så..) sen måste hon ta hand om tvätten,hämta på dagis mm - sorry...
har också mörka ringar under ögonen dessutom lite insjunkna - inte speciellt ungdomligt snyggt- måste bero på detta liggläge för jag sover ju jättemycket