• EJai

Fika för oss i gbg. april, maj, juni 2010

Här har vi vår fika tråd så vi kan hinna träffas och lära känna varandra lite som gravida innan det e dags för barnvagns promenader och fika stunder.

Skriv ner aktivitet och dagens datum och tid för träff.
    För dem som gärna vill vara med skriver man ner sitt fl namn.
    För att det skall vara någon idee att ses kanske gruppen minst skall ha 3-4 deltagare. Sen kommer något emellan så e det självklart bra att meddela.

EX:

BIO SF(Film: Sol Kungen), Domkyrkan 20/1 kl 12:30

Våren1987
    Bebis2011
    Grymtgrymt

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-12 12:14
    Vår snack tråd.
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m49072464.html

• Svar på tråden Fika för oss i gbg. april, maj, juni 2010
  • GravidLycklig

Hur är det med fika dagtid? Jag kan dagtid måndag till torsdag. Kvällstid tisdag torsdag.

• GravidLycklig

Skånetös, tack för trevlig lunch i dag. Hoppas att besöken på Östra gick bra.

Det skulle vara kul att få ett ansikte till fler av namnen här i tråden. Vad säger ni, ska vi försöka få till en fikaträff?

• feelings

Jag har inte tillgång till datorn lika mycket som innan då våran ena bärbara Har åter igen fel på sig.. och innan vi får iväg den till supporten så hinner ni säkert boka fika...

Så, om ni bokar ett datum för fika, så finns det de som har mitt mobilnummer här i tråden som kanske vill bipa mig med info;) .. på så sätt får jag möjlighet att kunna tacka ja eller nej;):.

Behöver verkligen träffa andra ansikten förrutom min familjs och mina väggar ;)

Jag har 3½ barn ... ;)
  • vitvåonågratill
    feelings skrev 2010-03-15 17:41:31 följande:
    Jag har inte tillgång till datorn lika mycket som innan då våran ena bärbara Har åter igen fel på sig.. och innan vi får iväg den till supporten så hinner ni säkert boka fika... Så, om ni bokar ett datum för fika, så finns det de som har mitt mobilnummer här i tråden som kanske vill bipa mig med info;) .. på så sätt får jag möjlighet att kunna tacka ja eller nej;):.Behöver verkligen träffa andra ansikten förrutom min familjs och mina väggar ;)
    Jag blippar dig om det kommer upp nåt om någon fika!
  • jojojojojo

jag kan alla dagar utan torsdag!

BF 2010-06-28
  • Anja12

Ser ut som jag har svårt att få ihop det denna veckan..

• GravidLycklig

Nästa vecka onsdag lunch eller fika dagtid?

• vitvåonågratill

Nästa vecka är det återigen min barnvecka, så jag passar.

• Golvmoppen

Jag är i stan på onsdag Dag nästa v, då jag ska klippa mig kl.11. Skulle passa med en lunch för min del. 14.30 har jag tid på Östra, så mellan 12-14 passar det bra för min del.

Svar på tråden Fika för oss i gbg. april, maj, juni 2010