• EJai

Fika för oss i gbg. april, maj, juni 2010

Här har vi vår fika tråd så vi kan hinna träffas och lära känna varandra lite som gravida innan det e dags för barnvagns promenader och fika stunder.

Skriv ner aktivitet och dagens datum och tid för träff.
    För dem som gärna vill vara med skriver man ner sitt fl namn.
    För att det skall vara någon idee att ses kanske gruppen minst skall ha 3-4 deltagare. Sen kommer något emellan så e det självklart bra att meddela.

EX:

BIO SF(Film: Sol Kungen), Domkyrkan 20/1 kl 12:30

Våren1987
    Bebis2011
    Grymtgrymt

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-12 12:14
    Vår snack tråd.
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m49072464.html

• Svar på tråden Fika för oss i gbg. april, maj, juni 2010
  • vitvåonågratill
    Thesso skrev 2010-02-16 20:03:51 följande:
    Gud så bra. Älskar såna parkeringshus för då slipper man känna stressen. Får bli det i morgon!
    Du kan även sätta i t.ex bensinkort i inkörsautomaten och sen i utkörsautomaten när du kör ut så slipper du leta upp en sån där maskin att betala i. Jag smet ju in och ut genom bilvägen sist just för att jag inte behövde betala i apparaten med biljetten utan bara drog mitt kort!
  • Thesso
    vitvåonågratill skrev 2010-02-16 20:17:55 följande:
    Du kan även sätta i t.ex bensinkort i inkörsautomaten och sen i utkörsautomaten när du kör ut så slipper du leta upp en sån där maskin att betala i. Jag smet ju in och ut genom bilvägen sist just för att jag inte behövde betala i apparaten med biljetten utan bara drog mitt kort!
    Gäller det även för Visa eller är det bara bensinkort?
    Det är så himla dumt att man inte kan betala med visa på alla ställen utan bara tex hydro kort eller ok/q8. Det är väl inte såååå vanligt att man har såna kort..
  • jojojojojo

tycker oxå det e konstigt, men just där tror jag att man kan betala med visa oxå, för jag tror det e samma betalstation som i Nordstan...
    Annars finns ju alltid Heden, där e det dock kontant eller bensin kort, lite längre att gå men det kostar bara 4kr/tim

Men de skall tydligen börja instalera i innerstan att man kan parkera med även visa kort...

BF 2010-06-28
  • vitvåonågratill
    Thesso skrev 2010-02-16 20:26:10 följande:
    Gäller det även för Visa eller är det bara bensinkort? Det är så himla dumt att man inte kan betala med visa på alla ställen utan bara tex hydro kort eller ok/q8. Det är väl inte såååå vanligt att man har såna kort..
    Jag är osäker på om man kan sätta i visakortet i infartsautomaten...men det står på den så ha det klart när du ska köra in så märker du det! Annars funkar det ju i betalautomaten annars men återigen så måste man ju gå via den när man ska hem sen isf!
  • Syster Anni

Hej tjejer! Jag vill gärna hänga med nästa gång ni fikar! Nästa vecka är jag ledig mån och fredag! Och helgen! Någon som kan nån av dessa dagarna?

• Golvmoppen

Fikar gärna, men ingen onsdagkväll de närmaste 4v. Mannen på datakurs.

• jojojojojo

nästa vecka e det kört för min del, då barnen kommer å deras ridskola börjar (ridskola å ridskola kan man nog inte kalla det, men dom skall till stallet) å mannen skall på truck kusrs hela nästa vecka så det blir jag som får köra dem till aktiviteterna!

BF 2010-06-28
  • EJai

Jag har massa med flytten nu då vi flyttar den första mars. Sen skall jag hina med föräldrarmöte, redovisning imån inte börjat med mitt arbete, betala in alla mammas räkningar och föra över pengar till henne. tvätta och listan kan göras längre. Gud jag kommer gå på knäna orkar inte  bara jag tänker på allt. Dottern visar även tecken på magsjuka sa min syrra va inte där å bytta blöja själv så hoppas hennes tolkning va felaktig..

• vitvåonågratill

Jag har barnen denna veckan men nästa vecka fikar jag gärna. Gärna på tisdag kväll eftersom jag då ändå är i stan på 3D UL på dagen! Men nu får ngn annan ta tag i och bestämma dag!

• feelings
    vitvåonågratill skrev 2010-02-23 08:17:07 följande:
    Jag har barnen denna veckan men nästa vecka fikar jag gärna. Gärna på tisdag kväll eftersom jag då ändå är i stan på 3D UL på dagen! Men nu får ngn annan ta tag i och bestämma dag!
    Nästa vecka ÄR jättebra ;);) För då har jag slutat arbeta ;) ..
    Jag har 3½ barn ... ;)
Svar på tråden Fika för oss i gbg. april, maj, juni 2010