• EJai

Fika för oss i gbg. april, maj, juni 2010

Här har vi vår fika tråd så vi kan hinna träffas och lära känna varandra lite som gravida innan det e dags för barnvagns promenader och fika stunder.

Skriv ner aktivitet och dagens datum och tid för träff.
    För dem som gärna vill vara med skriver man ner sitt fl namn.
    För att det skall vara någon idee att ses kanske gruppen minst skall ha 3-4 deltagare. Sen kommer något emellan så e det självklart bra att meddela.

EX:

BIO SF(Film: Sol Kungen), Domkyrkan 20/1 kl 12:30

Våren1987
    Bebis2011
    Grymtgrymt

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-12 12:14
    Vår snack tråd.
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m49072464.html

• Svar på tråden Fika för oss i gbg. april, maj, juni 2010
  • jloide

jag hade gärna åkt med ner, men jag skall ner med familjej å hans barn på lördag, så jag får nog hoppa det fakrtist!

• xappoline

Jag tycker att Föräldraliv är ett lite komplicerat forum att följa men jag ska försöka logga in oftare och se om ni träffas. Jag har inte skrivit något alls i princip här på forumet och läst bara lite. Men jag väntar i alla fall nr 2 i maj, har en som då är sex år. Och så bor jag i Göteborg och gillar att fika!!

• Monster tjejen

Hej hej någon som e sugen på fika ???

• EJai

Min nästa vecka ser ganska så full ut med massa studier men jag kan v 8

• vitvåonågratill

Jag är nog gärna på nästa vecka! Är ju barnledig då så en kväll funkar! Eller tisdag eftermiddag men då är dottern med mig (har ju ingen barnomsorg utan även på pappans veckor så är hon hos mig på dagarna...sonen är på fritids)!

• Anja12

E på! Tror jag kan alla dagar(kvällar iaf) men ska kolla upp en extra gång{#lang_emotions_smile}

• jojojojojo

jag kan oxå nästa vecka fram till torsdag

BF 2010-06-28
  • Thesso

Gärna inte måndag bara kom jag på. Annars är det nog fritt fram.

• vitvåonågratill

Då tar jag mig friheten:

Fika på Fröken Olssons Café
    Onsdagen den 17 feb 
    klockan 18.30

-Vitvåochnågratill (Madde)

Svar på tråden Fika för oss i gbg. april, maj, juni 2010