Vi som väntar vårt första barn Mars 2010 - Del 3
Åh LIIAN --- GRATTIS. Vilken raport Tack för den.Ja visst är mirklen vi alla fått underbara!!
Åh LIIAN --- GRATTIS. Vilken raport Tack för den.Ja visst är mirklen vi alla fått underbara!!
Tjena, då hakar jag på. _ Linnea_ Ja inte är det så lätt med sömn. Mija låter lite tät i näsan, får hoppas att det inte blir värre. Det är bäst att låta det bero har jag hört. Hoppas att du blir bättre, det är inte lätt å orka med om man blir förkyld kan jag tänka.
Bananflugan82 - 13/1 Oliver Och Ludvig 2145g 44cm och 2010g 46cm. BF 4/3
Har hört att man helst skall låta det vara lite täppt (om de inte har svårt att äta pga det) För om man håller på att suga ur osv så retar de slemmhinnorna å det produceras mer. Så jag låter det bero än så länge å hopaps att det ger med sig snart.
Hej
Nu är det 3 veckor sedan sen förlossningen. Sex har inte kommit på tanken ännu å jag tror inte det finns ho min fästman ännu då vi har fullt upp med vårat lilla kolikbarn. Jag sprack på ett ställe, när ramlar stygnen bort, mina är kvar i varje fall, de irriterar. + att jag nyss har haft både urinvägsinfektion nyss å behandlar för svamp. Hade världen hemorojder efter förlossningen också som är mycket bättre nu men inte helt borta. Min fästman frågade för ett par dagar sedan när stygnen försvinner, han kanske funderar på sex ändå? .-)
Ställ krav på ett superlånmgt föspel, det skulle jag gjort. Jag tänker i v arje fall vänta tills efterkontrollen. Känn ingen pres från mannen, ge honom några brochyrer eller böcker att läsa om efter förlosningen vet jag, det är rakt oförskämt, men det är vad jag tycker.
Någon som vet när stygnen försvinner. Känner att det irriterar mycket när jag promenerar
Åh, läste oim barn som blir lugna av pruttarna.... vi blev supeglada först när det kom prutt men lärde oss fort att det inte blev bättre efter någon liten fis
Bärsjal har fungerat någon gång... men när hon skriker rakt ut så är det inte lönt.
Peppar peppar, det är itne längre 16 timmar i varje fall.
OMG vad lika de är!!!! sötnosarna. vad har du för kännemärken på dem så att du kan skilja dem åt?
Någon mer än jag som i bland bryter ihop å gråter en skvätt efter att barnet har stånkat med fisar i 12-14 timmar..i natt+idag är en sådan dag.... Hon sover nu ... peppar peppar