Vi som väntar vårt första barn Mars 2010 - Del 3
Åh v ad spännande. Lycka till!!
Åh v ad spännande. Lycka till!!
ÅÅÅÅ, grattis Zweetieh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det gick fort. Längtar tills vi får se foton på ditt underverk.
Goseplutt: Så spännande!!
Åh vilken liten sötnos ZWEETIEH! Grattis ännu en gång. Kramar
Jag tror visst att det finns en hel drös otåliga blivande mammor och pappor därute.
Oj, grattis till ditt lilla mirakel! Många kramar
Helenaolivia med respektive: ÅÅÅÅ, grattis till sonen !!! Vad roligt och spännande. Tack även för tipsen... Tacos får nog inte igång någonting här då det har varit mycket tacos på menyn under min graviditet Många goa kramar till er!
Nillan 77: Vilken sötnos. grattis ännu en gång.
ANGELICA 87: DU ÄR HELT ÖPPEN NU OCH GÅR IN FÖR ATT UPPDATERA!!!Ha det så gott och lycka till med resten. Kramar
Angelica : >GRATTIS!!!
LINNEA: Vad spännande!!! Good luck!
Liian: Här sa barnmorskan att det inte är alla barn som fixerar sig å att det inte spelar så stor roll. huvudsaken är att huvudet är nere och ruckbart så att inte navelsträngen kläms.
Jag har ingen panik ännu. Har haft några kraftiga förvärkar som har slutat lika fort som de startat. Jag känner mig lugn som en filbunke, vill bara inte gå över tiden.
Idag var jag till BM och allt såg great ut. Hon bokade in en tid om 2 veckor, då skall jag ha fått den sa jag... ser verkligen inte fram emot att gå över tiden. Trots att jag nu känner mig friskare så är det VÄLDIGT otympligt, inte ens en promenad är skönt.
Vad roligt att läsa om allas framsteg eller frånvaro av slemproppar mm. Det är väldigt underhållande när det inte är någe värst spännande här.
Nu skall jag sätta igång en bulldeg.
Kramar på er!
I brist på annat :
mmm, en doft av nybakade bullar sprider sig i huset