Inlägg från: Silje84 |Visa alla inlägg
  • Silje84

Vi som väntar vårt första barn Mars 2010 - Del 3

Skitt va tiden går SNABBT!!! 50 dagar kvar o jag har massa saker att fixa i ordning (hur ska jag hinna)... Flytter är snart avklarad, bara lite små plock kvar i den gamla o sen städningen, som min mor o svärmor ska hjälpa mig med :) vilka änglar dom är... Om 2 dagar går jag in i vecka 34, bara 6 veckor kvar!!! helt sjukt.

Känner oxå att bebis börjar få de lite trångt där inne, för gud va den sparkar, hela magen är fyrkantig ibland :) hehe...  Har fått mer o mer samandragningar :S hoppas bara inte att bebis kommer än på iaf 4 veckor...

Trodde de bara va jag som inte alls är sugeb på sex dessa dagar... Ibland så kan man känna för de jätte jätte mycke, men då är inte gubben på humör. Men men, som tur är så tar mannen de väldigt bra! för de gjorde han inte i början (har inte haft sex lust sen v 16 typ) han va ofta sur o grinig och undrade om jag hade någon annan :(... Men nu känns de som han förstår mig mera... o de är skönt..

sorry för de långa inlägget!

O lycka till Angelica! Hoppas lill plutten stannar där inne ett tag till!

Kram på er<3

• Silje84
    Tina08 skrev 2010-01-12 15:41:09 följande:
    Hej tjejer.. Ja, nu är det hårda sparkar som kommer :) Tänkte bara höra om det är någons bebis som oxå är fixerad? kommer precis från BM, och hon sa att min är fixerad och ligger långt ner.. :) Är nu i v 30+4
    Ska till BM på fredag.. Men sist jag va hos henne så va min oxå fixerad fast ruck bar... Så vi får väl se vad som hänt på Fredag... Är i vecka 33+1 idag...
  • Silje84

Var hos BM idag. Bebisen hade fixerat sig :) den skulle väl sjunka lite till. men annars så sa hon att de kunde ske lite när som nu :S... lite skrämande.
    Hjärtljuden va på 142 HB på 110/60 o magen va 33 cm. Växer så de knakar tycker jag. 3 cm på bara 2 veckor. De blir en jätte bebis ;) hehe. H'n har följt över normal kurvan hela tiden men just nu skenar de iväg lite men de gör inte så mycke... 2 veckor till nästa gång... så då får vi se vad som har hänt :)

Hoppas ni mår bra för övrigt o att ni njuter av era underbara magar... För de gör jag{#lang_emotions_heart}

• Silje84

Oja!! nästan så man tror man tror att man törstar ihjäl!!! har gått så långt att ett tag så trodde jag att jag hade fått graviditetsdiabetes... men allt sånt ser bra ut..

• Silje84

STOOOOORT Grattis till pojkarna :) Skönt att de gick "bra" iaf... Gud jag blev så glad nu att jag började gråta :) (hormonell tro???) hehehe

• Silje84
    Paincake skrev 2010-01-26 19:19:18 följande:
    Hej tjejer! Tänkte bara fråga er om ni vet en bra film man kan se på i helgen. Gärna förslag på romantiska komedier eftersom jag och en kompis ska sitta hemma och mysa medan min sambo går ut och tar (förmodligen) den sista ölen innan bebisen kommer. 
    Jag kan rekomendera en mycket rolig film med mycket skratt... den är iof svensk men jag totalt diggade den. Sommar med Göran, sjukt rolig... Nu kanske jag har dålig humor, inget jag vet så mycke om... men jag tycker  ni ska se den :)
  • Silje84

Hej hej... Är på min andra månad med HP nu :S inte alls kul att bara gå o vänta o vänta :S.. Men förhoppningsvis så kikar min lill* plutt ut snart.. BF är 1 mars. Har fruktansvärt mycke förvärkar o känningar mest hela tiden.
    Så jag hoppas verkligen att den kommer snart.. Allt är ju klart för den här hemma!

• Silje84

Idag har jag beräkad förlossning... Men ingen bebis i syn :(... hoppas bara inte man får gå för många dagar över tiden... Såg att någon hade skivit att de är vanligt att första föderskor går över tiden! Pratade med min BM idag o hon sa att de inte alls är så. Endast 4 % går mer än i vecka över tiden. O då har man egentligen inte gått över tiden heller.

Men men, jag hoppas vi får våra bebisar snart :)

• Silje84

Lider oxå av sjuk halsbränna... spec på natten.. Gaviskon o vatten är mina bästa vänner just nu.. Har oxå hört att man får ett barn med mycke hår om man har mycke halsbränna. Så jag kommer väl få en schimpans tror jag :)...

Idag är dagen efter BF o inget händer än :( hade lite förvärkar igår men inget idag.. konstigt de där hur de kan ändras så...

Stort grattis till dig oxå zweetieh.. Skönt att allt gick snabbt o hoppas allt gick bra :)

Kram till er alla{#lang_emotions_heart}

Svar på tråden Vi som väntar vårt första barn Mars 2010 - Del 3