Vi som fått bebis/hade bf i September 2008 del 7
Usch idag fyller jag 29år, blir fika med familjen och vännerna
Usch idag fyller jag 29år, blir fika med familjen och vännerna
Tack för alla grattis!
Någon som har haft Coops vinteroverall?
Grattis Cajsa!
Börjar nästan ångra att vi tog bort ena sidan på spjälsängen, nu tycker Wilma det är morgon mellan 02.30 o 04.30 lagom skojigt
Vi har flyttat till hus och bor nu i en annan håla. Är sisådär mellan sambon o mig. Vet inte om jag har tröttnat eller vad det är. Med Wilma är det bara bra. Just nu är hon sommarledig från dagis men annars är hon på dagis 3 dagar i vecka 5 timmar per dag, jag har fortfarande inte fått något jobb.
Du kommer klara det galant. Jag o sambon har det oxå knakigt men känns så svårt o bryta upp. Vill inte att W ilma ska behöva fara fram o tillbaka mellan 2 olika hemquote=66363870][quote-nick]korvmedbröd skrev 2012-08-24 23:23:23 följande:[/quote-nick]Men ÄNTLIGEN! Efter flera år ifrån FL har jag absout ingen aning om vilket lösenord jag hade då. Men tydligen kunde man logga in via facebook (och det tackar vi gudarna för) - tur, för oj så mysigt det var att läsa om er igen.
Movie (och egentligen alla andra också): Jag kan knappt förstå att det gått fyra hela år. Det är grymt!! Blir alltid lätt rörd från den dagen Alice fyller år och genom hela september och in ett par dagar i augusti när alla våra godingar fyller år. Tiden går i en jäkla fart och har gett oss alla så fina barn!!!
Jag och barnens pappa separerade för två år sedan. Det var en riktigt knock out och det senaste halvåret har mest bestått av att komma ut till verkligheten och alla andra igen. Samtidigt som man vandrar i chock över allt som hänt och inte hänt och att livet inte alls blev som man så stenhårt hade trott, jobbade man mer eller mindre helttid och bollade varenda dag med barnen på egen hand. Men nu är den jobbiga tiden förbi och jag kryper ut ur skalet som världens lyckligaste människa. Jag vet, det låter sjukt och jättetöntigt. Men det är sant. Det finns en lycklig väg och jag vandrar den. Jag är stolt över mig själv, över att ha ordnat allt så himla bra för oss och att Abbe och Love är två helt fantastiska små individer.
Om vardagarna arbetar jag som lärarassistent. Om kvällarna kommer jag från och med nästa vecka plugga till mellanstadielärare (jag har fortfarande lite ångest över det här. Ska jag bli fröken, ska jag verkligen det? Jag? Pallar jag? Kan jag? Är det rätt? M.m. m.m) . Och varannan helg kommer barnen vara hos sin pappa, vilket vi bestämde strax innan sommaren och då kommer jag jobba lite grand.
Sköt Om er Ni Sköna!! Kram
[/quote]
www.familjeliv.se/Forum-11-285/m51086634.html