Vi som fått bebis/hade bf i September 2008 del 7
Jag verkar inte kunna skriva inlägg :(
Jag verkar inte kunna skriva inlägg :(
Äsch jag har skrivit jättemycket om planerat snitt men kan inte klistra in det i den här rutan. Skriver något ikväll!
Jag vet! grrrr...
Haha, kan inte citera heller Jaja, ni hajjar!
Jag skulle ju berätta lite om planerat snitt, vill du fortfarande veta Anuya eller ska vi ta det om det blir aktuellt för dig? Hur det än blir kommer du att bli supernöjd, jag tillhör ju dem som blev helt knäckt av snittbeskedet (grinade en vecka) men efteråt så är jag så nöjd med min mysiga förlossning (eller vad kallar man det?). Jag skulle gärna göra ett snitt till!
Vi har ganska mycket rosa till Molly (men det mesta har hon vuxit ur) och jag säger bara: mormor! Själv köper jag nästan inget rosa... Men det är sjukt att man ska känna sig som en dålig förälder för att man klär sin dotter i rosa. Jag förstår att de som kör stenhårt på genustänket vill hindra sina barn att bli bemötta pga färgen på deras kläder men för mig är det så in i bomben självklart att behandla alla lika. Om en kille gillar dockor så är väl det toppen, men det är väl lika kul om han gillar brandbilar? Nej, då ska det tystas ner och så ba; men Kalle, titta den här fina DOCKAN! och det ska göra samhället mer jämlikt?
Jag ska inte ånga upp mig för jag har ingen vetenskaplighet att luta mig mot. Har blivit lite anti bara (själv gillar jag bilar och har gått en byggingenjörsutbildning liksom)!
Byt ut ett "ingenting" mot "funkar"