Tobiq: Jag vet precis hur du känner, inför VUL:et med Maja var jag så nervös och tvivlade starkt på att det fanns något där. Vet inte riktigt vad jag ska säga för att lunga dig, mer än att jag definitvit tror att du kommer få se ett pyttelitet hjärta som slår, eftersom du inte fått något som tyder på missfall. Men jag minns som sagt hur nojig jag var i början av graviditeten med Maja, så jag vet inte om det hjälper....
Lycka till imorgon i alla fall!
Kul att ni tycker huset verkar mysigt. Där är ju en del att göra, kan säga att jag ALDRIG skulle behålla de där extrem- pojk och flickrummen! Gräsligt... och badrummen skulle vi väl också fixa. Men det känns väldigt lagom för oss, som inte riktigt känner att vi är husmänniskor
Sjögurka: Tycker priserna här nere också är rätt höga egentligen. Vi bor ju en mil utanför Lund, inne i Lund hittar du knappt ett hus under 4-5 miljoner... Men anledningen till att detta är så billigt är att avgiften är hög. Men vi resonerar som så att det är boendekostnaden som är det viktiga, inte om vi betalar pengarna till föreningen eller som ränta till banken.
Japp, håller dig/er uppdaterade, så får det bli en träff om jag kommer upp.
Idag lämnade jag Maja 45 minuter på förskolan, satt i personalrummet. Men det gick jättebra. Hon vinkade och sa hejdå när jag gick, och sen hade hon inte gnällt nåt när jag var borta. Skönt!