• movie

Vi som fått bebis/hade bf i September 2008 del 7

Jag har försökt med Isak här hemma också men sambon är vrång

★ღ♥★ღ♥.♥Alice 080728♥.♥ღ★♥ღ
  • movie

Anuya: Men gumman då, du ska se att allt kommer att gå jätte bra men stå på dig och säg i från. Kram

Sjö: Så där gör Alice också har även hänt i affären och jag som trodde det skulle komma senare.

Knastroll: Du syr jätte fina byxor.

L33L00: Men vilka söte killar du har, förstår att du är lycklig och kär Och så lika.

Bay: Lycka till idag, videokonferensmöte låter spännande.

• movie
    Knastroll82 skrev 2010-03-03 10:27:29 följande:
    Movie > Tack! Är barnsligt mallig själv faktiskt. Tycker det är jättekul, verkligen! Synd bara att tyg är så dyrt, annars skulle jag köpa ihjäl mig. :-P
    Med all rätt så fina som dom är. Har du kollat tradera, där kan man ibland fynda tyger
  • movie

Knastroll: Vad ska jag välja för profil? Det är därför jag aldrig lyckas komentera på bloggar, hm.

• movie

Anuya: Klart du ska "tråka" ut oss, vet själv hur jobbigt det var att ligga inne och inte veta när man skulle få eller när man skulle hem. Vi vill höra allt om din sjukhusvardag Kram på dig

• movie

Bay: Skönt att han sover nu så då var det säkert ingen fara. Vet ibland när man råkat peta in mascara borsten i ögat speciellt dom som är av plast då kan man ha ont länge.

Saza: Vi var också på kontroll idag och dom frågade hur hon prata, Alice säger inte så många ord men det gjorde inget huvudsaken var att hon förstod vad man säger till henne. Hur hon går och springer, om hon kan bygga med klossar vilket hon inte är intreserad av. Om hon förstår/följer med blicken om man pekar.
    Hon har blivit stora damen 12600g och 84cm

Alice har hostat något fruktansvärt i några dagar nu, kan inte ligga ner för hon hostar oavbrutet. Så doktorn lyssnade på henne och hon är trång i luftvägarna kallas även lätt astma fast det betyder inte att det behöver utvecklas till det. Fick iaf Bricanyl så jag hoppas att det kommer att hjälpa om några dagar.

Knastroll: Jag fick komentera anonymt för det går inte på något annat sätt. Vet inte vad jag gör för fel.

• movie

Anuya: Åh så spännande snart en ny liten trådbebis.

Bay: Skönt med sista dan. Jag har också varit trött ett tag ny så det är säkert en kombination av jobb o graviditet.

Korv: Ja det är ju lite lättare att hitta på egna saker då den andra alltid kan vara med barnen men som du säger är det väldigt viktigt att gör a saker ihop, bara ni. Vi är urdåliga på det med. Skulle vilja åka iväg över en natt bara jag och Martin innan nästa bebis kommer, får nog ta tag i det

Sjö: Håller tummarna för att du inte åkt på magsjuka men är lite orolig då du inte synts till än idag.

Anai: Visst är det härligt att få OK stämpel

• movie

Anuya. Jag trodde det hade tittat ut en liten lillebror min puls rusade i höjden men han kommer snart jag får ge mig till tåls

• movie

Sjögurka: Visst är dom underbara Ja pormo har varit borta länge och även La Castaña.

Alla mammor kom in och skriv massor, jag är utråkad Ni kan väl aldrig ha fullt upp med hem o barn eller kanske fredagsmys.

• movie

Anuya: När jag låg inne på sjukhuset hade jag ju inte någon liten hemma och jag tyckte så synd om mig själv, speciellt på helgerna. Nu kan jag inte ens föreställa mig hur det skulle vara. Du är stark gumman.
    Guys & dolls var sådär, andra akten var bäst.

Sjögurka: Sussett har varit ensam hemma i några veckor då hennes man varit i sitt hemland så jag tror hon haft fullt upp

Svar på tråden Vi som fått bebis/hade bf i September 2008 del 7