Vi som fått bebis/hade bf i September 2008 del 7
Åh jag blir helt nojig nu, min syster som bor i New York ligger inne och föder barn och hon är bara i v.32. Fy vad jobbigt att bo så långt i från
Åh jag blir helt nojig nu, min syster som bor i New York ligger inne och föder barn och hon är bara i v.32. Fy vad jobbigt att bo så långt i från
Skriv inget på min fb sida om detta än då många i familjen inte vet pga tidsskillnaden Känns bäst om min syster får säga det själv.
Isis: Grattis till dig med
Lia: Wow, kul och spännande stort grattis!
Cassis: Skönt att det gick bättre idag, hoppas den trenden håller i sig. Här går det numera jätte bra också med nattningarna. Alice sover ff i vår säng men jag kan gå ner och lägga henne, pussa god natt och sen gå upp och hon somnar själv. JAg som alltid var tvungen att ligga bredvid henne en lång stund. Underlättar massor
Skogsbollen: Vilket fint dockhus, detta kom hem i går till Alice, lite försenad 2 års present
http://www.kidelin.se/sv/artiklar/lekhorna/kidkraft-chelsea-doll-house.html
Ristin: Min systers pojke var 44 cm lång och huvudet var 27,5 cm hur litet som hellst ju. Jag tyckte Alice och Iris huvuden var små
Tezz: Härligt att hon har börjat gilla sängen igen.
Hallå hallå finns det någon här??
Saknar er!
Åh vad jag blir glad att det skrivits lite nu :)
Här är det fullt upp också, har jobbat sen i oktober och gillar det inte, hade gärna varit hemma mycket längre med barnen. Iris fyller 2 snart och är en riktig liten vilding. Så härligt att ha dom tätt i ålder då dom leker jätte bra.
Ni stockholmare har det bra som bor så nära att ni kan träffas :) Jag är glad att man kan följa er. Skulle vara kul om tråden vaknade lite, vi får se.
Ha en toppen helg tjejer! Kram
Sommaren är i full gång även om man inte märker det på vädret. Iris fick en balanscykel när hon fyllde år och Alice har fått en sparkcykel så här är det fullt upp efter jobbet :) Är alltid ledig på onsdagar och det är lyx kan jag säga. Semestern börjar v 27 och ska vara hemma 6 veckor. Vi har ju hundar så det blir bara dagsutflykter, kanske ska försöka få tag i en restresa till hösten. Jag var ju i New York i 10 dagar, första gången jag var i från barnen men det gick jätte bra både för dom och mig :)
Kram till er
Jag håller med om att det blir lättare med barnen då dom leker bra ihop samtidigt som dom kan ta all kraft i från en Alice har ju alltid varit väldigt hjälpsam vilket har underlättat för mig massor. Min man, ja vi gifte oss för 1 år sen jobbar kväll varannan vecka så jag är mycket själv med barnen. Vi har även flyttat tillbaka till Lerum och civilisationen vilket har gjort allt mycket lättare och roligare. Bytte förskola på barnen och det gick jätte bra, dom trivdes från första dagen.
anette 81: Tråkigt att ni har det lite jobbigt men det blir väl lätt så om man inte trivs där man bor och kanske tråkigt för dig att gå hemma. Jag vantrivdes massor i Sjövik så hade vi inte flyttat hade vi nog gått i sär. Hoppas det löser sig för er.
Anai: Jag hade inte heller hängt något här men saknade er alla så hoppas nu att vi kan ses här lite oftare
Baypower: Klart ni är bästa ledarna!
Bumse: Jobbigt när sjukdommarna avlöser varandra, hoppas ni får vara friska under semestern. Jag har ibland önskat mig lite feber på barnen då jag är ruggit trött på mitt jobb men när jag läser hur jobbigt ni har inser jag att jag ska vara glad för mina friska barn.
Idag har vi firat Alice 4 årsdag, första trådbebisen är ingen bebis längre :)
Hoppas sommaren varit bra hos er, vi kan nog alla hålla med om att vädret kunde varit bättre men vi får hoppas på nästa år.
Kram till er
Korvmedbröd : Jag är också galet imponerad på hur du fixar det, du är grym! Följer din blogg och ser att ni haft en skön sommar många fina bilder, säger som tobiq Abbe och Love har en fantastisk mamma som kommer bli bästa mellanstadieläraren.
Skönt att du känner lycka nu då kommer allt bara att bli bättre. Kram till dig
anette 81: Jag förstår din känsla med att ha Wilma farandes men samtidigt måste det tära på en en hel del om det inte är bra. Jag hoppas att det löser sig till det bästa för er.
Här flyter jobb, dagis, städ, tvätt, umgås med vänner, leta hus febrilt, hundarna och allt annat roligt på som vanligt. Jag har sökt in till trafiklärarutbildningen då jag är trött på mitt jobb så vi får se om det blir studier till våren :)
Kram på er alla
Och stort grattis till Tobiqs Moa på 4 års dagen!
Härlig fredag på er alla, här myser vi med potatisskruvar som är favoriten :)
Har vabat halvdagar denna veckan då barnen har haft feber och gud va skönt att jobba 06-11 skulle jag kunna tänka mig jämt.