Skruttis: Skönt att op gick bra, hoppas ni får vara friska och krya för all framtid nu
Anuya: Men stackars er och speciellt lille William. Skönt att ni ligger inne känns alltid tryggare. Håller med alla andra ang amningen.
Anai: Hoppas att varje dag blir bättre på dagis och att ni kan få plats på det privata snart.
Korv: Nu är jag ju mycket äldre än dig, en gammal kärring liksom så jag vet inte hur jag hade reagerat på att få ett syskon. Du kommer väl antagligen inte få "syskon kontakt" men som någon skrev att Love och Abbe kan.
Saza: Hoppas att det gått bra hos bm idag!
Linn: Det har inte jag tänkt på, skulle också vilja veta hur ni andra har gjort.
Har också varit hos bm idag och mitt sf mått hade tagit fart, stooor mage nu och massa vätska.
Alice har också blivit som förbytt, egen vilja så det ryker om det. Hua mig vad arg hon kan bli. Kvällarna är numera hemska så sambon får inte gå hemifrån. Massor med raseri utbrott och vägrar lägga sig, somnar utmattad i soffan varje kväll och vaknar okristligt tidigt. Jag höggravid med ingen ork eller tålamod, dålig kombo kan man säga.