Vi som fått bebis/hade bf i September 2008 del 7
L33L00:
Åh, det finns mycket jag skulle vilja göra bara tillsammans med Jonas. En bio. Till sommaren/våren vill jag VERKLIGEN åka till Gröna Lund (barnen får gärna hänga med en annan dag Spa, vore inte helt dumt. Eller bara en middag ute på tu man hand. Utan att bli avbrutna av barn, även om avbrutna-middagar verklige inte stör mig, så vore det bara urmysigt ändå. Övernattning, vore ju också hur skönt som helst. Men det vet jag inte riktigt om jag är redo för - än i alla fall. Är fortfarande nojig med att lämna barnen. Särskilt Abbe (honom har jag svårast att släppa, kanske för att Love är så liten och "omedveten" ännu).
Kan vi inte bara röja runt här inne ikväll allihopa? Hoppsa sa, Hej vad kul! Haha!
Anuya:
Haha. Kan inte låta bli att skratta lite. Hade gärna velat arbetat på avd12 och "råkat" komma in i rummet för lite banan-sång! Men jag FÖRSTÅR dig, ligga där alldeles själv! Nej, fy vad trist! Och det är klart man får gråta loss lite. Inte nog med att du känner dig ensam, utan du är säkert helt slut på grund av värkar, alla läkarbesök och olika besked hit och dit. Usch! Du finns verkligen i mina tankar, det ska du veta!!!! Jag önskar dig allt gott och att du får komma hem en stund till helgen