Vi som fått bebis/hade bf i September 2008 del 7
ÅHH, semla!!! Tänkte gå till affären efter dagishämtning. Kanske köper med mig två och äter upp dem själv för Dante är inte hemma ikväll
Fast......jag borde inte. Vet ni, igår skulle jag äntligen ta mig iväg till gymmet. Ganska sent så jag tänkte att jag byter om hemma och tar bara överdragskläder så kan jag duscha hemma igen sen. Det var ju tur att jag gjorde det på ett sätt för jag såg ut som en riktig fläskpadda i de kläder jag brukar ha. Jag började nästan gråta och fick prova tre omgångar träningskläder innan jag hittade tillräckligt pösiga saker för att dölja min padd-kropp! Usch, detta är en hemsk tid - otillräckligt gravid för att man ska ha en fin liten gravidmage och att alla kan se att man är gravid men tillräckligt gravid för att alla ska tycka att man ser ut som en padda Död åt paddkroppen!!!
Anuya: Ja, det gäller min semester. Trodde att jag skulle få besked idag men nä....nu ska de räkna på det så fredag är det som gäller. Men då är inte jag på jobbet för det är planeringsdag på dagis så det är stängt. Förresten. Räcker absolut med fleeceoverall. Det hade jag på Felix hela förra vintern. Gick alldeles utmärkt fast det var ju inte lika kallt då som det är nu
Igår hade Felix gjort handavtrycksteckning på dagis. Sååå fin!!!