Massor jag vill kommentera, läser allt på mobilen såklart, men har inte tid just nu... Tar så mycket jag hinner!
Jenn: Lycka till på röntgen. Kommer nog gå kanon! Jag hade mycket huvudvärk när jag gick i högstadiet och kan fortfarande få migränlika attacker (nu var det väldigt länge sen dock, skönt).
Nenne: Åh vilket dilemma. När man vänder på siffrorna så ser man ju direkt att man har oddsen på sin sida. Som du säger, mysigt med ultraljud men med de där testerna måste man ju vara beredd på att man har svåra beslut att fatta. Tror ni kommer göra rätt, lyssna på magen och konferera med hjärnan lite bara!
Anuya: Åh. Mitt hjärta brister bara av tanken. Det gör ONT när de är sådär ledsna... Snart kommer han ju tycka att dagis är kanon men jag fröstår att du har ångest.
Vi köpte ett set från PoP på rean i våras, byxor och jacka i storlek 86 som jag i småpanik slängde på Molly när jag läste om era overallsbestyr här inne. Pust! Där finns växtmån fortfarande Molly är också liten, 86 passar alldeles utmärkit i kläder än så länge men kommer nog köpa höstgarderob i 92.
Imorgon ska vi till Mollys gamla dagis och säga hej då. Känns lite vemodigt men ändå skönt att hon ska börja på ett dagis mycket mycket närmre.
Och så den spännande kapplöpningen: Bay och Tobiq! Läser era bloggar och här inne på FL, det är ju SÅÅÅ nära för er nu Heja heja!!