Vi som fått bebis/hade bf i September 2008 del 7
Men nä nu går jag och gömmer mig nånstans. Det kommer aldrig bli någon bebis här :(
Men nä nu går jag och gömmer mig nånstans. Det kommer aldrig bli någon bebis här :(
Ja inte är jag på bb i alla fall :( jag har varit från datorn idag... Alltså, jag inser ju att det bara gått 6 dagar över tiden så nu försöker jag gilla läget istället. Men alltså det är ganska knäckande att vakna varje morgon och inse att bulan på magen är kvar haha!
Bay: skulle döda för ett snitt! Neeej då, jag försöker gilla läget bara. Idag åker vi och badar. Men du! Vadå vecka 35??? När hände detta? Det är ju minikort med tid kvar, du kanske föder innan mig tom, haha :)
Cassis: vad skönt att det gick bra för Cajsa, har följt din oro och förstår dig men man får övertyga sig om hur anpassningsbara de faktiskt är och att ens egna oro oftast är värst. Hoppas dagen idag blir lika bra. Låter faktiskt liiite härligt med regn, lyften blir så skönt syressatt...
Bay: jag menade snarare att jag får vänta fem veckor till :D
Nenne: spännande med inskrivning och kul med projektet på Danderyd!! Den här gången har du ju dessutom en vild 2-åring att jaga så det kanske underlättar. Jag gick upp 25-30 kg med Molly och den här gången är jag väl uppe i 18-19 kg ungefär. Mycket att kånka på! Känner igen dina tankar kring dagis, Jens fick ta hela inskolningen här också för jag hade rejäl ångest...
Imorgon får brorsan gärna komma, på allmän flaggdag!
Cassis: hade precis sån klåda du beskrev och använde pevaryl för ett par veckor sen. Borta! Apropå lunch o mellis så blir det mycket fil, mackor och frukt just nu.
Ingen bebis här, ska till bm om en timme men det betyder ju inte så mycket... Måste hitta en liten fläkt till mollys rum, men såg i tidningen att det verkar svårt att få tag på. Såklart!
Nu har jag fått tid på fredag till bedömning inför ev igångsättning nästa vecka. Sös blir det. Känns spännande men helst får han komma på eget kommando!
Har inte boat nånting! Vi flyttade ju för två v sen så mkt är fortf i kartonger... Men jag har tvättat alla bebiskläder :) alltid nåt!
Bay: Ja det hoppas jag också! Han ligger med huvudet ner, rörligt... Så vid vattenavgång är det liggläge och in till bb som gäller fortfarande.
Nenne: Hoppas du har rätt. Vi flydde till kylan i Kista galleria och hittade en fläkt på onoff men tack för tipset! Härligt med lite tid på soffan, det behöver man när man är nygravid :) Tycker det är SÅ roligt att ni ska få en bebis till, har ni berättat för de stora killarna?
Lappen: Stackars ristin, hoppas fingret blir bra snart...
Vad svårt jenn! Förstår att ni står i valet och kvalet men jag håller nog med de andra om att ha lite is i magen till efter sommaren... När skolorna börjar brukar marknaden sätta fart, i Malmö och Lund i synnerhet?
Samtidigt är det ju skönt att ha allt klart...
Inte än ;) men mer och mer av slemproppen släpper så jag hoppas hoppas att det startar utan igångsättning!