Mmmm, nyföddhetstiden är nåt man tenderar att glömma bort... Hur de små har noll dygnsrytm osv. Aston bajsade iofs väldigt sällan nattetid som nyfödd, han bajsade bara 1-2 ggr/dygn redan då. Det jag däremot glömt bort var att de små faktiskt är vakna vääääldigt LÄNGE på kvällarna (som regel). Nu rättade det till sig efter 2 månader ungefär, men ändå var det lite av en "chock" att Aston gärna var vaken till efter midnatt som lill-liten...
skogsbollen - både känner igen Aston och inte i ditt blogginlägg om Alvin. Lite så gör Aston oxå, men då försöker han mest bossa familjen - inget annat i sin omgivning. Ibland går det bra att få bestämma, ibland har man ju ingen lust *s*
cassis - krya på dig, låter inget vidare med både feber och även foglossning. Jag hoppas slippa foglossning denna graviditet oxå. Hade det med mina 2 första, inte med Aston. Hoppas klara mig denna gång med...
baypower- Vincent är ett jättefint namn Min äldsta son tycker att om vi får en pojke ska han heta Dante Fredrik är väl inte helt med på de noterna, men jag tycker det är ett fint - och ovanligt - pojknamn. Som för övrigt passar bra på vuxna oxå... Men namn är skitsvårt!
Själv har jag migrän idag! Fattar inte, hade hoppats att det inte skulle komma tillbaka fler ggr nu under graviditeten. Med alla andra har jag haft sista anfallet runt vecka 11-12. Nu är jag i v15 och har fått ett till anfall. Suck! Såååå trist!