Vi som fått bebis/hade bf i September 2008 del 7
Vi går väldigt mycket om varandra här hemma. Jag åker hemmifrån kl 05,50 och är hemma 16. Den veckan båda börjar tidigt är Alice mormor här och lämnar henne på dagis kl 9. En vecka börjar hon 11 och denna veckan när sambon jobbar natt lämnar jag kl 7,30 och kommer då senare till jobbet. Sen är hon hel ledig 1 vecka men vi har frågat rektorn om hon kan få komma in några timmar annars blir det lite som inskolning varje gång hon varit ledig. Ska få svar idag. Får ju inte ha sina barn på förskolan om man är ledig men personalen tyckte också att det kunde vara bra. Alice trivs jätte bra
På babyskyddet behöver man väl inte ha stödben? Finns inte på min Maxicosi från-08 Jag kommer att sätta bebis bak i mitten, en säker plats. Hade Alice där men nu har vi kopplat ur airbag så hon sitter fram.
L33L00: Vi hade endast 1 pojknamn när vi väntade Alice och då var vi ju så säkra på att hon var en pojk. Min kompis som fick barn några månader efter oss tog Charlie så nu kan vi inte ha det.
Bay: Alice grät också så när vi lämnade henne men så fort vi stängde dörren slutade hon och hon grät alltid när vi hämtade henne. Höll på ganska länge men nu går det att lämna utan gråt
Winner: Bra byte.
Saza: Fin frisyr och du med så klart
Anette: Härligt att det går bra.