Skruttis: Skönt att ha operationen bakom sig, och att det gick så pass bra. Usch vad hemskt att se sin lilla stjärna sådär dålig. Nu får det vara nog för er del tycker jag!
Linn: Vi har också börjat fundera på det där. För min del kommer det förmodligen bli snitt igen och då klarar jag inte att ta hand om bebisen ensam första två dygnen så min man måste ju vara med mig hela tiden. Molly får nog vara hos mormor o morfar och sen komma och hälsa på så fort och ofta som möjligt. Sen kommer vi att flytta förmodligen när vi ligger på BB så det kommer vara upp-och-nervända världen ändå för oss
Movie: Å jag känner igen mig lite i det du skriver, just att orken inte finns på samma sätt längre. Molly har dessutom lagt till med extrem mammighet...
Bay: Kul med NY vagn! Vi har köpt en begagnad Urban Jungle av några vänner. Känns tryggt och ekonomiskt...
Anai: Vad bra att det ser liiite ljust ut i alla fall med dagisplatser och att du ställt dem i kö.
Jenn: Måste berömma dig för att du sprang vårruset för ett tag sen, heja dig! Kul helg du verkar ha haft också, kan man få låna dina kompisar ett tag nån gång
Knastroll: Visst är det skönt när de släpper taget och man slipper följa med i deras lidande. Vad gulligt av dig att vara med mormor efteråt, kan tänka mig att det var uppskattat. Och så måste jag säga att du är otroligt stark som söker hjälp för att du mår dåligt för det är inte det lättaste. Det är läskigt att känna den där mörka nedåtgående spiralen som drar med en utan att man har något att säga till om. Hoppas du får bra hjälp, prata av dig här precis hur mycket du vill!
Saza: Inte för att tjata men kan du föda barn nån gång eller
Själv vabbar jag "den feberfria dagen" idag. Molly (och jag, halleluja) har varit tokförkylda i helgen. Gått och nyst, hostat och frustat. Igår hade hon 38,9 så då bestämde jag mig för att vara hemma med henne. Vi har slängt alla gamla nappar, nappflaskor, tandborstar, tvättat alla sängkläder, gosedjur och annat bakterifrodande för nu ska vi bli av med de här feberbacillerna en gång för alla!!!