Inlägg från: j 3 n N y |Visa alla inlägg
  • j 3 n N y

Vi som fått bebis/hade bf i September 2008 del 7

Knastroll82 skrev 2010-05-19 13:39:42 följande:
    Nej fy vad trist!Ingen idé med reparation, de ersätter inte fuktskador...Halebops kundtjänst finns vid mig, och så mycker problem som det är med iphone så skulle jag ALDRIG skaffa en sån...
    Men buhu Säg inte så... Det var också ett argument mot iphone, att det är så svårt att få ut något på försäkringen och att de är så ömtåliga. Får bita i det sura äpplet och skicka den på en 2000-kronorsreparation kanske.
  • j 3 n N y

Lycka till, men hon verkar ju vara en skötsam ung dam så det kommer nog gå toppen! Du får en hel hög med vuxenpoäng nu

• j 3 n N y
    Sussett & Tobiq: Vad roligt att se er igen, man är alltid välkommen tillbaka hit

Bay: Trist med vab, men som du säger så är det ju oftast bara en tidsfråga. Hoppas Felix-filuren mår bättre snart.

Saza: Jösses, har också läst din förlossningsberättelse och jag är grymt impnerad! Låter som en, till stora delar, ganska bra förlossning. Har ju ingen som helst aning om hur det känns att föda vaginalt så jag kan tyvärr inte relatera men fan vad duktig du är!

Lycka till med lägenhetsförsäljningen Tobiq!
  • j 3 n N y

Just det - min dramatiska mobilföljetång har slutat oväntat lyckligt! Den funkar!!! Helt otroligt, jag hade verkligen inte väntat mig det. Får väl se hur den mår imorgon iofs, man vet ju aldrig med såna där manicker. Tack för allt stöd under den här traumatiska dagen

• j 3 n N y

Tack Bay

Jag har tagit föräldraledigt idag för att vara med Molly på förskolans dag. MEN! Vid halv nio blev hon supergnällig och hängig. Feber. Nu sover hon sen en timme och jag ska försöka ändra föl till vab... Skratta eller gråta?

Skulle behöva tips på bra vårskor till Molly! Vad sätter ni på fötterna på era barn nu när det är så varmt? Känns som att den här våren/sommaren attackerade alldeles för fort...

• j 3 n N y

Movie: Nu är det ju väldigt kort tid kvar, tänk att du är nästa att få bebis här Låter ju troligt att magen stannar av i tillväxt om bebis är fixerad, hoppas det ser bra ut nästa vecka.

Har varit hos MVC-läkaren idag och fått blanketter för att sjukskriva mig halvtid. Han tyckte inte heller att vi ska göra ett vändningsförsök utan kommer skicka remiss direkt till sjukhuset för att få datum för snitt. Så han sa precis vad jag har tänkt utan att jag behövde säga det. Var väldigt förbryllad över mina tvärlägen, tydligen är det extremt ovanligt. Vi konstaterade att det är en väldig tur att jag lever i modern tid i västvärlden annars hade jag inte levt idag. Ganska konstigt att veta att ens kropp inte är gjord för att föda barn...

Imorgon ska vi på bröllop! Wiho

• j 3 n N y
    Tobiq: Nej man ska väl aldrig säga aldrig. Men eftersom Molly var helt ovändbar och denna bebis har legat i exakt samma position så länge vi har kunnat känna läge så känns det som att min livmoder är formad så att de bara kan ligga så. Känns jättebra med snitt, det är ju så en förlossning går till i min värld
  • j 3 n N y
    tobiq skrev 2010-05-21 22:42:44 följande:
    Åh vad bra, helt rätt tänkt. Den där slidtöjningen hade inte varit någon större förlust att missa för min del heller, haha. Men jag är ännu mer rädd för snitt så av onda ting så... Synd att inte bebisen kunde levereras till dörren på BF-datumet istället:)
    Det är lite pest eller kolera över det här med att få ut de små miraklen! Det SKA inte vara lätt helt enkelt... Ändå gör man det igen, är inte det fantastiskt! Nu är det inte så lång tid kvar för er heller väl? Visst går tiden sinnessjukt fort den här gången
  • j 3 n N y
    Linn Daggert skrev 2010-05-22 10:58:24 följande:
    hej! skulle bara säga att calle föddes den 15:e, allt gick jätte bra och vi åkte hem efter 8 tim. nu kämpar vi här hemma med en jätteledsen och avundsjuk storebror:/ 
    {#lang_emotions_flower} GRATTIS! Vad mysigt för er, Calle är ett jättefint namn. Hoppas brorsan vänjer sig snart (ja, han har ju faktiskt inget val ).
  • j 3 n N y
    Bay: Haha Vad roligt! Ska bli spännande att se om du såg rätt! Roligt med en kille och sen en tjej, har gått igenom min bekantskapskrets och inser att det är jätteovanligt att få en tjej efter att man fått en kille... Nån mer som har samma erfarenhet?

nenne: det verkar som att ni har fullt upp! Roligt att hålla på och fixa, även om det tar lite tid. Molly är som Aston med sömnen, om hon hamnar på minus på sömnkontot så blir hon ett monster!

Vabbar idag... Vi var hos läkaren i torsdags och han såg att ena trumhinnan fotrfarande var inflammerad. Sen har hon haft feber till och från hela helgen. Nu har vi fått nån superantibiotika som förhoppningsvis ska funka. Själv känns det som att huvudet ska sprängas, är så förkyld och hostig fortfarande. Det GÅR bara inte över! Är glad att det är lite svalare i alla fall.

I fredags träffade jag läkaren på MVC och han vill sjukskriva mig på halvtid. Ska skicka in papprena och se vad fk säger... Skulle vara skönt, är helt slut. Totalt utmattad. Inte bra för förhållandet kan jag säga, skulle behöva så mycket mer hjälp men jag har så svårt att bara sitta ner och domdera så istället springer jag runt och städar och fixar och tvättar och får bara mer ont... Suck.
Svar på tråden Vi som fått bebis/hade bf i September 2008 del 7