Vi som fått bebis/hade bf i September 2008 del 7
Kan förstå dina tankar!
Kan bli knas på försäkringskassan och dess regler!
Att Cajsa ska gå på dagis när jag är sjukskriven de kan jag köpa men nu är även Fredrik hemma för problem med ryggen denna veckan bara och då vill vi ha henne hemma, jag menar, vi BÅDA är hemma hur kul är de att köra i väg henne då!?
Ne då får inte hon va hemma för hon måste gå där som en del av min rehabilitering, jag vill inte köra iväg mitt barn att umgås med andra när hon kan få ha heldagar med oss föräldrar.......
Fick ett trevligt samtal =)
Gubben med husets släktingar ringde och sa att gubben vill sälja till oss så nu ska dom kolla upp hur stor tomten är och vad dom vill sälja för och sen är de upp till oss om vi godtar priset Hoppas!
Uch har de riktigt obehagligt långt ner i magen idag!
Tror de beror på att bebisen är där ner o "gräver" men kände aldrig så här med Cajsa.
De ilar o gör ont ut mot höfterna med jämna mellanrum och tanken på att man hade lite protein i urinen på BM besöket gör ju att man är rädd att de är infektion eller så
Någon som haft samma känsla under graviditeten?
Jenn! Grattis vad roligt =)
Gud va tiden går långsamt när man väntar samtal. "gubbens" (uch va fult de låter, byter ut de till "den gamle mannen") "den gamle mannens" anhörig skulle ringa i början av näst vecka o denna helgen har gått sjukt segt!
Igår va vi och badade på Skövdes äventyrsbad och de va mycket trevligt men Cajsa va så trött och hungrig efteråt så de va inte mycket som va bra men de klart de är ju vårt fel som aldrig riktigt tänkte på vad klockan va Blev MAX efter o Cajsa har aldrig ätit så mycket på en barnmeny som hon gjorde då, en halv hamburgare och några strips sen somnade hon med ett strips i munnen, hon va BRA trött
Fredrik sover, han festade igår då Jean Banan (för er som känner till honom) va i vår lilla stad igår. Själv tänkte jag ta med mig Cajsa in i duschen.
Uch.
2 nätter i rad nu har jag haft JÄTTE ont i ryggen men bara när jag ligger på ena sidan så med andra ord är hö sida den enda sovställning jag nu kan ha.
Mage = bebis ivägen
Rygg = svimfärdig
vä sida = ont i ryggen
Plus att jag får jätte ont långt ner i magen, typ som att man sträckt sina magmuskler ne ri buken!? Är de möjligt? ONT gör de i alla fall.
Precis haft kalas o har nästan en hel smörgåstårta kvar så vi har så vi kan götta oss både imorn o på månadag