Trakka skrev 2010-09-29 21:53:21 följande:
När jag väntade Lova köpte jag nåt på hälsokostaffären som skulle vara bra som väntande och nybliven mamma om man mådde/var rädd för att må psykiskt dåligt under och efter graviditeten. Köpte dem eftersom jag hoppades slippa en till amningsdepression som jag fick efter att stora dottern föddes. Det gjorde jag också. Tog de inte när jag väntade Loke, men slapp må dåligt iaf.
Kanske inte nåt du är hjälpt av, men jag ville tipsa ut ifall att. Kommer inte alls ihåg vad de hette, men på hälsokostaffären vet de om du frågar. Kram!
Tack så mycket men jag tror inte att de är de jag behöver. Som sagt de är min mage som spårat ur helt under denna gravven (har haft mycke problem förr) min deppighet beror på att jag är "inlåst" är beroende av toalett i så många situtioner så vill inte ge mig iväg i onödan! Cajsas dagis är mina 2 måsten i veckan, resten jag gör gör jag med vetskap om att jag kan avbryta om de behövs. Typ handla, leka ute mm.
Skönt att Cajsa får gå på dagis när jag är hemma för annars hade jag haft dåligt samvete över att hon inte kommer ut tillräckligt mycket.
Vill fråga er en sak. Har någon erfarenhet av apotekets knipkulor? Har lite problem sen FL med Cajsa o känner att de kommer ju inte bli bättre efter nästa FL. Får man använda knipkulor som gravid? Någon som vet om dom hjälper bra?