Inlägg från: cassis23 |Visa alla inlägg
  • cassis23

Vi som fått bebis/hade bf i September 2008 del 7

Tobiq: De är nog olika ställen som gör hinnsvepning. Min BM ville inte göra de när jag väntade Cajsa då hon bara gör de i "nödfall" om de liksom måste sättas igång annars så sa hon att förlossningen startar när de är dags. Tror de är lättare att be om de på FL om man är inne på någon kontroll eller så.
    Jobbigt med förvärkar! Hade inget sånt med Cajsa heller men de e ju många som säger att man kan få de mer som omföderska. Jobbigare att veta när de är dags då!? Med Cajsa som sagt så hade jag inga som helst tecken på FL förens på BF+6 o då viste man ju att de va på riktigt när man gått över.
  • cassis23

Bay: Vilken söting/ar! Alla namn va fina!

Tobiq: Dansen kanske gav resultat då Håller tummarna!

Imorses hulka jag över toa, va länge sen nu jag va illamående så trodde jag skulle fixa en morgon med sen frukost men ack så fel jag hade. Cajsa tog snabbt efter och sprang till toastolen varje gång hon hosta
    Stackarn va gnällig o trött imorses så somnade redan kl 11 o när hon vaknade hade hon 39,9 i feber så nu ligger hon med 2 snuttar o vattenflaska i soffa framför bolibompa.

• cassis23

Bay: Prata med BVC de är olika med semper o miniform (eller va de heter) dom värkar på olika sätt fick jag veta när Cajsa hade ont i magen.
    Ja första nätterna bajsar dom ju på natten me skönt när dom slutar bajsa nattetid så man slipper blöjbytna då.

• cassis23

Undrar hur de går för tobiq

Någon som vet om man får använda zongel som gravid?

skogsbollen: Cajsa sover ca 2 timmar på dagen o mellan 20-08 på morgonen, ca men jag tror att hon egentligen sover för mycket på dagen!?

• cassis23

På tal om eget rum förresten. Cajsa har sovit i eget rum sen hon va 6 månader, först nu sen några månader tillbaka så vaknar hon ibland så att vi får hämta in henne till oss vid 5-tiden oftast.

• cassis23

Skogsbollen, de är oxå en teori jag har Att hon bara behöver sova en timme på dagen. På dagis sover hon 1-1,5 timme o sover alltid bättre nattetid då men då har hon ju oxå blivit aktiverad på ett annat sätt När hon vaknar 5 så hämtar vi henne bara o sen spomnar hon om på några sekunder.

• cassis23
    Tezz81 skrev 2010-08-25 20:06:22 följande:
    Jag fick inte det när jag väntade Linnéa... 
    Då får man nog inte de som gravid bara att härda ut då antar jag.
Svar på tråden Vi som fått bebis/hade bf i September 2008 del 7