• movie

Vi som fått bebis/hade bf i September 2008 del 7

Winner: Tack

Nenne: Wow vad bra! Kämpa på.

★ღ♥★ღ♥.♥Alice 080728♥.♥ღ★♥ღ
  • movie

Saza o L33L00: Så fina magar ni har

L33L00: Känns lite stressigt att hinna till kl 8, kan tycka 9 är svårt i bland. Hoppas att det kommer att funka.

• movie

Busig liten Hugo

• movie

Skruttis: Beklagar sorgen.

Sjögurka: Vilken fin mage och spännande med ul snart.

Själv är jag nog inne i en växtfas för jag är konstant hungrig och sötsugen, har jag inte varit innan. Hoppas snart det går över annars vet jag inte var detta kan sluta

Jenn: Stackars liten Maja.

• movie

Anuya: Jätte fin mage

Måste fråga om någon vet, Alice har fått ögoninflammation antar jag då det geggar hela tiden i ögonen på henne. Räcker det att tvätta med ljummet vatten och bomullspads eller måste man få salva/(droppar?

Bay: Låter jätte jobbigt med penicillinet, så många gånger om dagen.

L33L00: Har heller ingen erfarenhet av slemproppen, på mig märkte jag aldrig om den gick.

• movie

Bay: Grattis till högsta betyg, wow. Jag måste också vara en fullblods kvinna

Saza: Tack för hjälpen, tvättar och tvättar, stackars Alice är helt röd runt ögonen hoppas verkligen det går över snart för ögonen är helt igen klibbade på morgonen.

Sjögurka: Jag har också massa tankar inför 2 barns chocken men man har ju inget val så det kommer säkert att gå bra och ibland mindre bra. Här i GBG får man bara ha syskon 15 tim i veckan så Alice kommer att vara hemma med mig, bebis och hundarna en del Fasar nog mest för att klä 2 barn och ut på morgonpromenad med hundarna så tur att jag får ett sommar barn.

Ang ammning så funkade det kanon för mig och jag hoppas att det kommer att göra det denna gången med.

• movie

Sjögurka: Lycka till och vi väntar med spänning på uppdatering.

Bay: Härligt med en sån lyx helg!

Skogsbollen: Hej hej, kul att du kikar in

Knastroll: Skönt att ni är på plats.

Saza: Stackars Milo och er som missar inskolningen, surt!

Korv: Tack för komplimangen ang magen, den sista veckan har den dock växt till gigantisk storlek, vart tog min söta lilla vägen hm. Nu känner jag mig stor och otymplig.

Sitter uppe för att jag har så ont i halsen har haft det sen i fredags men nu i kväll/natt är det värre än någonsin. Får nog bli en tur till vc i morgon Hade glömt att meddela dagis att sambon jobbar natt så jag får vara hemma från jobbet i morgon med Alice, tur i oturen.

• movie

Sjögurka: Åh så mysigt att fått se bebis Våran bm såg också vad det var för kön men vi ville heller inget veta.

Nenne: Det är mycket att stå i med flytt och adress ändring.

Jenn: Skönt att Maja gillar dagis. Spännande med huset.

L33L00: Alice heter Iris i andra namn det var mitt första val men Martin ville gärna att hon skulle heta efter hans mormor. Jag kan ff tänka mig det namnet eller Tyra. Pojknamn har vi inga så blir det en kille kommer han att vara namnlös
    Alice går här hemma och sjunger bomba hennes favvo sång. Hon gillar även, jag är en gummibjörn och kramsången.

FrökenM: Fina namn ni har, våra kompisar har en liten Algot inte så vanligt.

Tezz: Hej hej

Baypower: Skönt att det funkar för Felix på dagis. Är det rutin hos er att göra kub?

Saza: Stackars lilla Milo.

I dag ökade jag Alice dagis timmar, hon trivs jätte bra nu och även fröknarna tyckte vi skulle göra det. Själv är jag sjuk men måste jobba i morgon. Så fruktansvärt ont i halsen att det inte blir bättre. Ringde vc men dom sa bara att jag skulle krya på mig för det kunde inte vara halsfluss sftersom jag var förkyld och har hosta. I morgon ska jag på ny mätning, hoppas allt ff ser bra ut.

• movie

Bay: Det gör vi, spännande

Svar på tråden Vi som fått bebis/hade bf i September 2008 del 7