• movie

Vi som fått bebis/hade bf i September 2008 del 7

Åh jag vet inte vad det är med Alice. Hon vaknar varje natt och gråter jätte mycket och pekar på dörren, vill upp. Har försökt att bara lugna henne men då blir hon mer hysterisk så tillslut måste vi gå upp. Då lugnar hon sig och somnar om ganska fort. Kan även ske flera ggr per natt.

★ღ♥★ღ♥.♥Alice 080728♥.♥ღ★♥ღ
  • movie

Sjö: Åh stackars lilla Molly, envisa dumma öroninflammation. Hoppas nu hon blir bättre utav denna penicillinkuren. Och jag fick hoppet tillbaka att Alice snart kommer att sova bättre.

Saza: Läste din blogg ang graviditeterna verkligen lika. Ska jämföra mina nästa gång jag ska till bm.

Korv: Grattis till Abbes 2 ordsmening, visst är det härligt att höra. Dom är stora nu våra små. Skönt att du gav mig hopp också ang nattsömnen, för det gör ju så ont i en.

Bay: Grattis till Felix och även till hans OK stämpel

Tezz: Nu håller jag tummarna ända tills du sitter på planet, gulligt av sambon att anmäla dig.

Alice säger "pappa kissa" det betyder att sambon är ute med hundarna "Sitta där" är favorit meningen så pekar hon med hela handen.

• movie

Tezz: Vill ha receptet Såg ett program nyss på Discovery Travel & Living om tårtbakning, tänkte på dig då. Rena rama konstverken.

Jenn: Säger som dom andra, vad tror dom om en som förälder igentligen.

Saza: Vilken modell utav Phil and Ted blev det? Ska bli kul att höra vad du tycker om den. Är fortfarande jätte kluven vilken jag ska välja.

Anuya: Vad skönt att solningen är klar. Kommer ihåg när Alice solat klart efter 3 dagar vilken skillnad det blev på henne, så pigg. Håller tummar och tår att värdet ser bra ut i morgon så ni får komma hem och mysa som en stor familj

Skruttis: Kul att du kika in. Låter jobbigt att ni jobbar om varandra men då hinner ni ju inte tröttna på varandra

Har lagt in ett kort på Alice i bildtråden, hon har blivit galen i att pussa på min stora tjocka mage

• movie

Jenn: Nä fy vad jobbig natt hoppas verkligen att denna blir mycket bättre.

Saza: Jag har inte tagit sprutan än men det kan nog vara olika.

Sjögurka: Åh vet precis hur otymplig du känner dig och jag förstår inte att jag har varit större, hur fixade jag det liksom. Har insett att converse är inga bra skor, knyta är ingen hit. Nu ska jag på jakt efter ett par skor som bara tar på sig själv eller nått Men vi har ju klarat det en gång tidigare så vi får leva på hoppet.

Korv: Blir så glad när du berättar att det är inga problem med 2 små och du har båda hemma hela dagarna, då kommer jag nog att fixa det även med 2 hundar som måste ut
    Abbe tyckte nog inte att glasen var så snygga och det är sååå skönt att man slipper betala. Själv rev jag ner en skål för inte så längesen, Martin skämdes men inte jag. Den stod i vägen.

Winner: Ja tänk om både du och Tezz fick åka tillsammans, gud va kul!

Knas: Sötaste killen i klänning

• movie

Sjö: Kul för Molly att få gå till dagis och lite mjukstart är aldrig fel Alice har ledig vecka men vi frågade dagis om hon fick komma idag och dom blev jätte glada då dom saknat henne Spännande med lägenhetsförsäljning hoppas bara ni hittar något nytt snart.

Korv: Hoppas du har det underbart på din kryssning och att jobbhelgen blir bra men förstår om du längtar ihjäl dig efter dina små prinsar.

Tezz: TAck för receptet, ska på tjejkväll nästa fredag och ska då ha med mig hembakt bröd så detta ska jag testa.

Bay: Visst går tiden fort blir helt förvånad varje vecka jag går in i en ny. Men vi får påminna varandra i v.38 så långt har jag aldrig gått men gör det garanterat denna gången.

Nu är vi på väg till Jönköping för att hämta våran nyinköpta bil

• movie

Winner: Har jag aldrig hört, stackars Alice om det är så då hon har sovit i våran säng sen födseln{#lang_emotions_surprised} Har köpt säng till henne som vi ska börja vänja henne vid och då var det skummadrass till och bäddmadrass.

• movie

Tobiq: Kunde inte skriva i din blogg så jag gör det här istället.
    Du behöver ingen remiss till sjukgymnatik du ringer och bokar tid själv. Bältet hjälpte inte på mig så jag har fått låna hem en Tens apparat för att lindra smärtan. Har även fått lättare övningar för att bygga upp musklerna i bäckenet. Finns tyvärr inget som kan göra det bra utan bara lindra för stunden. Blir ju inte lättare av att man har en liten.

• movie

L33L00: Men stackars liten plutt och er för det gör ju så ont i en när dom är dåliga. Nu hoppas vi att han blir frisk fort och vi skickar massa krya på sig.

Bay: Åh så spännande med rul, att få se den lill* i magen är ju så mysigt.

Winner: Än en gång "stackars" Alice som har en sån madrass till sin växa säng

• movie

Korv: Tack, vi är så nöjda med bilen och den är ju så fin Visst blir man så glad när förskolan säger att dom längtat efter henne, min lilla sprallis.
    Åh den där känslan när man varit hemifrån och barnen sover när man väl kommit hem, det är så svårt att inte plocka upp dom och gosa.
    Sen kan jag inte hjälpa att jag asgarvade åt dig för din tutt chock, som sjö säger korv med bröna

Anuya: Sötaste lilla William och grönt är så fint. Gulliga Hugo och sovrutiner synd bara att pappa inte fick vara med  Jag förväntar mig att Alice kommer att bli aningen sotis till början också. Hon visar tydligt såna tendenser om jag håller ett barn hon inte känner så väl.

Tezz: Hoppas lillskruttan mår bättre nu. Duktig du är som tränar, jag längtar faktiskt tills jag kan börja power walka längs med sjön som jag gjorde förra sommaren. Så vackert och lite bra musik, benen gick som trumpinnar på mig och kilona försvann också.

Jenn: Det är svårt det där med att sälja i rätt tid men jag säger som Winner att jag tror inte att räntorna kommer att ändra sig så mycket att det påverkar försäljning. Inget lätt beslut att ta men kan vara jobbigt med två flyttar på så kort tid.

Tobiq: Vad härligt att allt såg bra ut

Baypower: Stort lycka till i morgon och håll oss uppdaterad så fort som möjligt.

Jag ska till läkaren i morgon, har haft ett jobbigt tryck neråt och ganska ont känns nästan som om barnet har fixerat sig vilket det antagligen inte har men ska bli skönt att få se hur det står till.
    Var inne och kollade min deklaration på skatteverket, herrejösses så lite har jag väl inte tjänat sen jag var 11 år Huvudsaken är iaf att jag inte fick restskatt.

• movie

L33L00: Skönt att det är bättre med Oscar.

Anuya: Åh vad jag längtar efter att få vara i bebis bubblan Stanna kvar så länge det bara går som du säger så finns omvärlden kvar.

Svar på tråden Vi som fått bebis/hade bf i September 2008 del 7