• movie

Vi som fått bebis/hade bf i September 2008 del 7

Bay: Så härligt att allt såg bra ut. Förstår att man blir galet nyfiken när dom frågar om man vill veta. Stark att stå emot.

Korv: Här hos oss gäller också 15 timmars. Men jag har hört att man kan få ha barnet fulltid dom första veckorna efter syskonets ankomst men jag vet inte säkert. Mån, tis och tors kommer hon att få gå mellan 9-14.

★ღ♥★ღ♥.♥Alice 080728♥.♥ღ★♥ღ
  • movie

Tezz: Va kul att du blivit säljare, säger som tobiq synd att du inte bor närmre för då hade du haft en storkund iaf Jag ska på party nästa onsdag.

Tobiq: Jo allt är okej, tappen har kortat sig dom 2 senaste gångerna så det är tur att jag är sjukskriven och tar det lugnt. Bebis ligger långt ner med huvudet, precis som Alice gjorde. Ny mätning om två veckor.

• movie

Tezz: Stackars lilla Linnéa som inte blir frisk

Saza: Så där har Alice varit idag, lös första och vanlig andra. Ätit dåligt men ändå pigg. Jag tror inte hon har magsjuka peppar, peppar. Hoppas Milo håller sig frisk.

Sjö: Åh vad jag är nyfiken på bilderna, vilken mäklare har ni anlitat?

Anuya: Jobbigt men jag tror absolut att det kommer att vända snart, han är bara lite segstartad

Lustigt att vi är så många som fick "dåliga" ul bilder andra gången.

• movie

Jenn: Suck vad tråkigt med Csn, jag hade då aldrigt trott att man skulle anmäla det som inkomst. Och en jobbig natt på det. Hoppas verkligen Maja sover bättre i natt.

Idag har vi haft sol och 15 grader varmt, helt underbart. I fredags så fick Alice feber på kvällen 39,5 och dålig på natten men på morgonen var den borta och hon var pigg och livlig. Nu i eftermiddags så har hon fått feber igen, får se hur hon verkar i morgon men jag tycker det verkar konstigt att ha det till och från. Hon fick sin 18 mån spruta igår men bvc sa att feber kommer mellan 5-12 dagar efter.

Korv: Vi skulle behöva låna Jonas för vi får aldrig tummen ur att byta sovrum.

• movie

Hej, hoppas alla haft en bra helg.

Sen i torsdags eftermiddag har Alice haft 40,5 graders feber får ner den ca 1 grad med alvedon/ipren men så fort dom slutar verka går den upp igen. Morgonen är den lite lägre men stegras under dagen. Hon fick ju sprutan i onsdags men trodde inte att febern skulle komma så fort.

Saza: Fick inte Milo hög feber i flera dagar?

Knas: Du syr verkligen jätte fina kläder, klart du ska vara mallig

Tezz: Jobbigt det här med vilkten men både Linnéa och tobiqs Moa ser så friska och fina ut. Dom kanske tar igen allt lite senare. Alice är ju en riktigt tungviktare.

Sjö: I natt drömde jag att vi låg inne samtidigt för att föda, du hann först och fick en söt liten tös. Lustigt vi tror ju på pojkar båda två.

Idag ska jag på bio med svärmor och svägerskor vi ska se Änglavakt, kanske inget bra val för en gravid full med hormoner det ska ju vara en snyftare. Får ha med mig näsdukar i mängder.

• movie

Karlstadtös: Tack så mycket

Kan berätta att idag har febern gått ner utan ipren så nu ligger den bara på 38,5 så skönt. Vilken skillnad hon har varit så mycket piggare och velat äta.

Saza: Tack för ditt svar. Hoppas nu detta var efter sprutan så hon inte får feber om några dagar igen.
    Ang grottan så är det bättre vi "bråkar" med varandra och sparar på våra nära och kära

• movie

Saza: Zack!!  

• movie

Bay: Skönt att ni är vänner igen. Tror att man glömmer bort att "prata" med varandra ibland och tror speciellt att killar är lite dåliga på att lyssna även om man säger något. Som du säger bör man nog komma fram till vad man förväntar sig utav varandra. Säger som L33 bra idéer mottages tacksamt.

Anuya: Skönt med viktuppgång på lillebror även om ammningen drabbats.  Ang blöjbyte så hade Alice en sån period, var nästan omöjligt att byta på henne men nu har det blivit bättre.

FrökenM: Kul att se dig här
    Alice tar av sig blöjan sätter sig på pottan gör kissljudet tar papper och torkar sig men det kommer aldrig något i pottan. Gillar även att sitta på toaletten men som sagt det kommer aldrig något. Hon talar alltid om när hon bajsat i blöjan, synd att hon inte säger till innan.

Nenne: Skönt att flytten gått bra och härligt att ni redan trivs. Mysig årstid att bo in sig nu, vår och sköna stunder ute.

Nu är Alice inne i någon fas igen, vaknar på kvällarna och ska vara uppe, skriker hysteriskt om hon inte får det. Inget passar henne, blir arg som bara den för allt usch vad det är jobbigt. Och jag kan säga att med mina grav hormoner är det inget kul. Har absolut inget tålamod, ont i min kropp så jag blir tokig och jag förstår inte hur jag ska stå ut i 11 veckor till. Sorry för min klagosång men känner mig så depp i dag.

• movie

Saza: Men era stackare, krya på dom allihop och jag ska hålla tummar o tår för att du slipper.
    Super snygg vagn har du!

Baypower: Åh vad skönt att Felix är bättre så resan gick bra. Kul att komma hem till ny fondvägg och grattis till halvtid Jag är också jätte kluven ang syskonvagn så jag hoppas vi får bra redovisningar utav dom som provat.

Korv: Det låter inget vidare att få dockan Chucky då hade jag också undvikit godis, hua så hemskt.

Lappen: Våra tjejer är stora fast dom kom förtidigt

Hoppas alla haft en härlig påsk med mycket ute aktiviteter då solen har lyst på oss. Vi har frossat i god mat och massa godis

• movie

Saza: Men gud va hemskt, hela familjen. Man vill ju inte ens finnas när man är magsjuk och då behöva ta hand om barn också. Stackars er och höggravid på det. Massa friska baciller skickas. 

Svar på tråden Vi som fått bebis/hade bf i September 2008 del 7