Bay: Skönt att ni är vänner igen. Tror att man glömmer bort att "prata" med varandra ibland och tror speciellt att killar är lite dåliga på att lyssna även om man säger något. Som du säger bör man nog komma fram till vad man förväntar sig utav varandra. Säger som L33 bra idéer mottages tacksamt.
Anuya: Skönt med viktuppgång på lillebror även om ammningen drabbats. Ang blöjbyte så hade Alice en sån period, var nästan omöjligt att byta på henne men nu har det blivit bättre.
FrökenM: Kul att se dig här
Alice tar av sig blöjan sätter sig på pottan gör kissljudet tar papper och torkar sig men det kommer aldrig något i pottan. Gillar även att sitta på toaletten men som sagt det kommer aldrig något. Hon talar alltid om när hon bajsat i blöjan, synd att hon inte säger till innan.
Nenne: Skönt att flytten gått bra och härligt att ni redan trivs. Mysig årstid att bo in sig nu, vår och sköna stunder ute.
Nu är Alice inne i någon fas igen, vaknar på kvällarna och ska vara uppe, skriker hysteriskt om hon inte får det. Inget passar henne, blir arg som bara den för allt usch vad det är jobbigt. Och jag kan säga att med mina grav hormoner är det inget kul. Har absolut inget tålamod, ont i min kropp så jag blir tokig och jag förstår inte hur jag ska stå ut i 11 veckor till. Sorry för min klagosång men känner mig så depp i dag.