Vi som fått bebis/hade bf i September 2008 del 7
Underbart Bay. SuperWoman. Grattis ännu en gång. Stor kram
Underbart Bay. SuperWoman. Grattis ännu en gång. Stor kram
Åh bay:an vad roligt och höra. Ryser i hela kroppen. Vilken superkvinna du är. Att du står på Benen redan...Skulle inte förvåna mig om du redan hunnit med ett träningspass också...;)
Grattis i massor!
Hur ser han ut? Lik Felix som spädis?? Wille sov också hela dagarna o vaken på nätterna i början. Nice. Eller inte.
Ja du måste berätta hur han reagerade när han kommer hem sen.
Lycka till
Bay: vad gullig liten krabat!! Skönt att sömnen var bättre. Han kanske vill ha Sempers magdroppar.
Åh, Hugo grät också hysteriskt imorse igen. Från att han vaknade till han blev lämnad. Det är fruktansvärt.
HEJA TOBIQ
Bay: Jag har köpt droppar. Sempers magdroppar. Men jag har ju aldrig helammat. Så det har väl båda killarna behövt för att slippa magknip av ersättningen
Bay: Vincent är fint!!
Sjö: Hänger inte med riktigt. Skulle inte du utomlands? Och hur hade ni det i sådanna fall?
Igår hade William och Caspian en liten date. Vi fikade och kollade på babykläder. Mys! tack saza
Sjö: åh, lyyyyyyx dig! Vad tyckte Molly o otto om och flyga?
Hugo sover ca 1,5 timme på dagen och 11 timmar på natten. Han är dock svårsövd på kvällarna så vi funderar på och korta ner stunden på dagen till ca 45 min.
Idag börjar Hugo sin andra ledighetsperiod med Jonas. Denna gången på fem veckor. Så totalt har han fått vara hemma 14 veckor. Jättemysigt o få vara tillsammanss sålänge, hela familjen.
Nu är det dock paralellt jobbletande för Jonas som gäller.
William blir snart sex månader. Jag hänger bara inte med!!! 6 månader. Det är ju liksom ett halv år. Galet. Han föddes ju precis för bövelen.
Grattis Jenny! Vad härligt. Det kommer gå jättebra. Grattis igen
Hänger inte riktigt med i tråden men hoppas att alla mår bra. Jag tänker på er mycket i alla fall.
Här mår barnen bra. William är 8 månader redan o Hugo är galet trotsig. Igår tog han all sin mat och kastade mycket medvetet, rakt ner på golvet. När Jonas blev arg så tog han maten o kastade i hans ansikte.
Så vi har våra fighter här hemma. Är det fler som har testa-gränser-barn just nu?
Jag ska göra en gbp operation den 6 november. Det ska bli rriktigt spännande o läskigt på samma gång.
Winner: hur går plugget? Ser dig sällan på fb numera. Tack för besöket på bloggen
6 december ska det stå
Ok i vårt fall tror jag dock det är vanlig trots. Inte minst för att mamma måste leka med William ibland också...
Jobbigt för din syster.
Men vad är det jag ser isa?
Grattis i massor! Hoppas allt går vägeno
kram isa!!!!!!!!!!!