Vi som fått bebis/hade bf i September 2008 del 7
Spännande Tobiq!! Kanske du med redan har en liten bebis! Var kanske dansen som gjorde susen
Spännande Tobiq!! Kanske du med redan har en liten bebis! Var kanske dansen som gjorde susen
Skogsbollen: Maja sover nog relativt mycket fortfarande, inbillar jag mig i alla fall. Hon sover mellan 1-2 timmar per dag. Sen sover hon runt 12 timmar (mellan 19/20 - 7/8) på natten. Så ok, kanske inte jättemycket, men runt 13-14 timmar.
Sjögurka: säger det igen...Facebook!! Där är massor av bilder på lillasyster Tobiq: underbart söt liten tjej! Just nu tycker jag alla är gravida eller får barn...är det ett tecken på att man är redo för bebis igen, närmande tycker hela världen väntar barn??
Idag var Maja utan blöja på förskolan, och hon kom hem med samma kläder som hon gick dit med. Hon hade nog blöja på vilan, men det gick över förväntan idag!
GRATTIS Molly och Ida!!
Cassis: vet egentligen inte om jag har några tips...mycket har kommit från Maja själv, hon har väl varit redo. Hon fick gå mycket naken i sommar och då började hon säga till. Sen har vi bara fortsatt så. Tror det måste komma när barnet själv visar intresse.
Skogsbollen: så fint dockhus! Skulle också vilja ha nåt sånt till Maja. Funderar på att bygga upp nåt stall eller nåt till alla hennes djur, kanske kunde ha det i anknytning till huset??
Movie: Åh så jobbigt!! Jag förstår vad du går igenom, min syster födde i vecka 30. Fast ok, jag hade henne nära, så jag förstår att du oroar ihjäl dig.
Men om det hjälper dig alls, så kan jag säga att min systerson, som vägde 1380 g när han föddes 10 v för tidigt, är idag en fullt frisk och pigg kille på nästan 2 år.
Men jag skickar en stor kram till dig, hoppas allt blir bar både med din syster och barnet.
Anette: grattis!
Cassis: häftiga färger ni valt på möblerna!
Igår hade Maja skippat vilan på förskolan. Möjligtvis börjar hon bli redo för det, men knappt jag! Tycker den där sovstunden kan vara rätt skön...
Cassis: såg fint ut!!
Oj, en matglad kille med andra ord!! Ingen dålig viktökning,
Skogsbollen: trodde också Maja skulle däcka tidigt igår, men hon var hos en kompis och höll igång till 21! Sen somnade hon så fort vi satt henne i bilen