Vi som fått bebis/hade bf i September 2008 del 7
Jag vet inte om det är sagt utan barn. JAG är utan barn vilket känns skönt men ni andra får hemskt gärna ta med er era barn om ni vill.
Jag vet inte om det är sagt utan barn. JAG är utan barn vilket känns skönt men ni andra får hemskt gärna ta med er era barn om ni vill.
Tiden är bestämd till 13 då?! Ska vi ses på fiket i skatteskrapan - andra våningen. Brukar inte vara så mycket folk och bra plats för barnvagnar. Vi har setts där för fika förut och det är helt okej.
Skrapan är gamla skatteskrapan, dvs huset där skattemyndigheten satt förut. Nu är det studentbostäder. Ligger på Götgatan, Södermalm. Närmsta t-bana är Medborgarplatsen eller möjligtvis Skanstull. Kan ta vilken som helst av de gröna linjerna söderut. Finns tydligen en hemsida nu för Skrapan. Kolla www.skrapan.se
Men........det kanske finns andra förslag. Om vi inte är så många och inte alla har med sig barn kan vi ju ses nästan var som helst.
Åh, Saza, jag lider verkligen med er. Har han bara diarée eller har han feber också? Tänkte mest att om han var dålig i magen utan att ha feber så kanske det är något han inte tål. Usch, jag känner att jag famlar i tomma intet bara för att jag så gärna vill hitta en lösning åt er.
Hur gör man när ungen är snorig men pigg och glad precis som vanligt?! Dagis eller ej?
Ganska snorig men inte igentäppt - rinner mer. Men, som det barn han är så har han världens största snorkråkor
Det verkar "bara" bli vi vilket egentligen är lite synd för det finns ju så många toppenmammor i vår tråd som brukar vara med och ses. Men, jag ser jättemycket fram emot det i alla fall.
Vet inte om det blir vab idag. Felix har sovit jättebra hela natten vilket han inte gör när han är tokförkyld. Hör däremot att han hostar nu. Svårt det där. För en dags vab idag kanske gör att han kan gå utan problem nästa vecka. Fast det kanske han kan ändå. Ja, ja.....vi märker väl.
BEBIS på G, Saza!!
Jag ÄLSKAR Bounce!! De är så galet bra!!
Tack för igår, Jenn, Anai och Sjögurka. Alltid lika trevligt.
Idag står 2-årskalas på tapeten. I övrigt blir det lugnt.