Ja, det är nog så att vi tänker olika och ibland låter det som kommer ut inte så som man tänkte sig det i huvudet. Gäller båda könen. Nä, det börjar stå klart för oss att vi måste lägga upp lite regler om hur vi vill ha det och vad vi förväntar oss av varandra. Gissar att diskussionen inte blev bättre av att Felix varit jättejobbig hela natten och att ingen av oss sovit särskilt bra. Ja, ja......vi är vänner nu i alla fall
Anuya: Felix är också omöjlig på skötbordet. Vad det beror på vet jag inte riktigt. Ibland pekar han på blöjan och går bort till tvättstugan när han har bajsat och ibland när man frågar om han bajsat så säger han nej och springer så långt ifrån en som det går Felix gillar att sitta på sin potta men han har inte visat några tendenser till att faktiskt vilja göra någoting aktivt på den. Men varje gång han sätter sig där så brukar jag kommentera sådär galet glatt med fånig röst, som bara föräldrar gör att "sitter du på pottan?! På pottan kissar och bajsar man".........jaa, jag gissar att ni kan se det framför er.